Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Klikk oversikt, banner...

onlyme

New Member
Finnnes der et system som holder oversikt over hvor mange klikk en banner, tekstlink får på en nettside (ikke wp)? Helst et opplegg der annonsør kan logge på en konto og sjekke.

Har ønske om å sette opp et annonseopplegg på en side, og vil ta betalt pr. klikk.
 

onlyme

New Member
Kjenner til de. Kunne tenkt meg et enklere opplegg om det finnes. Tror jeg heller betaler 20 - 30% til en mellom mann enn at jeg orker å sette meg inn i openx
 

Bjørnar

Gründer
ingen av de feilmeldingene fikk jeg når jeg testet det her. jeg har ikke prøvd det sammen med adsense som ser ut til at kan være noe buggy.

skulle gitt mye for en lettvekter av openx!
 

onlyme

New Member
Takk! Får gjøre et forsøk med openx. Er vel da garanert at jeg ikke får en rotte som stjeler trafikk.

Har hatt siden til evaluering hos GTS i 2 måneder. Så jeg gidder ikke vente på de lenger.
 

Keanu

Geek
google har et slikt verktøy. husker ikke hva det heter for øyeblikket

Google har Ad Manager som jeg vil kategoriere som litt enklere enn OpenX, men fortsatt godt funksjonelt. Pro er at man får bruke googles servere, som det er større sjanse for at f.eks. NoScript aksepterer og som normalt sett skal være raske, og man kan fylle opp ledig annonse-plasser med AdSense.
Cons er selvsagt at google får enda mer informasjon om siden din. :)
 

onlyme

New Member
Er det noe slikt du er på leting etter?

Klikkbart

Hvis det er noe mer du trenger, så lag en liste. Kan se om jeg klarer å skrape sammen noe ;)


Hva bruker du her? java? Jeg ønsker å ta betalt pr. klikk fordi jeg tror det kan være litt vanskelig å få noen til å bla opp $1000 for en mnd for pr. banner tekstlink. Kanskje jeg tar feil? Noen med høy traffikk side som har erfaring?
 

Krister

Romteknolog
Hva bruker du her? java? Jeg ønsker å ta betalt pr. klikk fordi jeg tror det kan være litt vanskelig å få noen til å bla opp $1000 for en mnd for pr. banner tekstlink. Kanskje jeg tar feil? Noen med høy traffikk side som har erfaring?

jeg bruker helt vanlig PHP. Tok meg 5 minutter å sette opp den demosiden. Kan sikkert bygge den ut legge den ut for salg hvis det er ønske for det.
 

Christian

Medlem
Kost pr klikk er vel absolutt den greieste prismodellen for tekstlinker ja. Hvis du skal selge CPC med OpenX husk å legg inn div click frauds, få fjernet alt av søkemotorer osv som kan oppfattes som klikk i statistikken.
 
Topp