Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Knirkete seng

RusselSim

Medlem
For all del ei knirkete seng er ikke verdens største problem, men siden det irriterer meg daglig så tenkte jeg at jeg skulle få gjort noe med det.

Kjøpte senga på IKEA for ei stund siden og siden har den knirka. Fikk fjerna litt av knirkninga ved å ta på en salgs tape under senga:

Senga1.jpg


Men likevel så knirker den ganske mye. Noen forslag til hvordan jeg unngår knirkinga?

Senga2.jpg
 

Knut

Medlem
Billige tre og metallkonstruksjoner er dømt til å knirke. Hva som KAN hjelpe er at du demonterer senga helt og legger mellom silikonskiver eller skiver av plast ved alle skruer. Om det finnes treskuer så fyller du hullene med flytende silikon. Ikke lim dem for da får du de aldri fra hverandre igjen.
 

Gaasehud

Medlem
Flott du tar opp dette på WF, RusselSim. Du bør seriøst flytte rompa di til diskusjon.no e.l., neste gang du oppretter en slik tullete tråd som til og med blir off-topic i off-topic-kategorien, sletter jeg den. Lar denne stå som en påminnelse.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Hadde samme problem en stund, men fant en enkel løsning: Dusjet mindre, og kravet om nærhet forsvant rimelig kjapt. Senga er helt stille nå.

*fornøyd*
 
Topp