Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Komponisten sier hallo:)

Joakim777

New Member
Heisann folkens.
Ville bare introdusere meg før jeg evt skriver i de andre seksjonene.

Jeg har jobbet som profesjonell musiker og komponist de siste årene. Eller kanskje mer riktig, jeg har levd av å skrive/produsere/spille i band.
Det har vært flott og fint og jeg skriver litt for andre artister og slikt nå. Men kona ville på landet så da skjønner jo alle hvor man havner:)

Så når jeg nyter det stille liv her vurderer jeg å gjøre litt enkelt komposisjons arbeid med tanke på spill, nettsider og reklame e.l.
Synes dette virker litt spennende og er noe jeg nesten ikke har vært borti.

Så hvis noen har jobber eller spennende ideer så dropp meg en beskjed.

Mvh
Joakim
 

Joakim777

New Member
Takker for hyggelig velkomst:)
Virker som et veldig fint forum dette.

Tonny, hvis det går bra så vil jeg helst holde bandgreiene utenom det offentlige forumet.
Folk søker mye på bandet og jeg foretrekker å ha ting litt privat når jeg driver med andre ting.
Med fare for å fremstå litt rart så håper jeg det går bra for dere:)
Samarbeid og jobb er selvfølgelig noe annet på pm.

Sånn ellers.
Jeg har noen spennende ideer på apps for ipad og iphone som er en litt spennende fusjon med musikk og div. Jeg har selvfølgelig ikke den fjerneste anelse på noe med programmering og sånt, men musikk kan jeg.
Så det er f.eks et samarbeid noen kanskje hadde vært interessert i her inne.
Ellers er jeg av hjerte gründer og er gira på spennede prosjekter:)

Igjen takk for den hyggelige velkomsten! Og msites, klart vi skal ha husband, så lenge hver øving består av MINST like mye nyting av kald pils som musikk;)

Redigert. Ettersom jeg tenker så innser jeg at ideen om iphone/ipad appen er faktisk veldig god. Det er noe som aldri har blitt gjort før(ettersom jeg vet) og har et høyt salgspotensiale.
Til dere som er dyktige til programvaredesigning(med ipad/iphone), kontakt meg gjerne!
Og legg helst ved noe dere har gjort før.
I just might have a business proposal!
 
Sist redigert:
Topp