Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Konkurranse/affiliate side . Starthjelp

ideMyldring

New Member
Hei!

Jeg har lenge sittet med planer om å gjøre starte en nettside. idag tok jeg steget og registrerte et domene. Jeg tenkte at det var lurere å lære underveis, enn å gå med masse ideer i hodet som aldri ble noe konkret.

Det jeg har sett for meg på siden min er følgende:
-En portal, hvor du kan utføre spørreundersøkelser ( med affiliate linker).
-Når du gjør dette opptjener du poeng som kan brukes i et lotteri med premier eller veksles til penger.
-Siden skal være satt opp med et vervesystem slik at du kan tjene penger(poeng) i flere ledd.
- Mobiltelefonummer kan registreres, og jeg er på jakt etter et script eller system som gir meg oversikt over nummerene som blir registrert.
-Google adwords og reklame på siden.


Siden ikke har veldig mye erfaring innenfor utvikling/drift av nettsteder trenger jeg svar en del spørsmål.

Finnes det et ferdig template eller en ferdig kodet side, som vil ha grunnlaget for en slik side?
Jeg har generelle kunnskaper i HTML, men er det noe annet spesielt det vil være taktisk å sette seg inn i?
Har dere noen erfaringer med norske sms-gateway tibydere? Gjerne noen som passer for små bedrifter.

Mvh

ideMyldring
 
Oioioi...
Først av alt, vit at det kreves vanvittig mye tid på support på den slags sider, og inntjening per medlem er ganske lav.
Om du ikke har mye erfaring, kommer også kostnadene til å bli ganske høye. Spesielt i starten.

Når du trenger smsleverandør vil jeg anbefale Sendega. Veldig god service, gode priser, og mange muligheter.
 
Topp