Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Konkurranse - PR5

R@ge

Kverulant
Det er mye spøk i denne såkalte konkuransen, og det er vel ikke så seriøst ment for de fleste kanskje...

Jeg har faktisk hatt utrolig mye glede av Picxx sine saker og tjener faktisk penger på bloggen nå...

Jeg skal ikke skryte på meg noen store summer enda, men det er da noe i hvert fall. Rekorden til nå fikk jeg i forrige uke, hvor jeg tjenete 234 kr på ett enkelt klikk, noe jeg syntes var helt utrolig!!

Vel.. uansett... dere får kalle det hva dere vil, jeg synes dette er vel fortjent...

En bloggers påvirkning! | litt.sinna.no

Artikkelen er pinget og manuelt matet inn overalt hvor det er mulig.

PS: jeg har en mistanke om at du ikke får se denne Picxx, siden du bor i "feil" verdensdel er jeg redd du er utestengt, beklager :p

Send meg en PM, så skal jeg sende den til deg :)
 

picxx

Well-Known Member
PS: jeg har en mistanke om at du ikke får se denne Picxx, siden du bor i "feil" verdensdel er jeg redd du er utestengt, beklager :p

Send meg en PM, så skal jeg sende den til deg :)

Jeg har en mistanke om at sperringen din er basert på referral side R@ge, og ikke Ip adresser. Jeg hadde null problem med å se dette :)

Ellers : Jeg lar denne konkurransen stå åpen ca. en ukes tid til.
Etter det trekker jeg ukritisk to vinnere :D
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Satser på at usakligheter og kvalmende smisking veier tungt? :p


Helt klart,
smisking er jo vinnernes stige til et bedre liv :D

p.s. Takker for whiskyflaska og bilettene til SPA hotellet.
 

R@ge

Kverulant
Jeg har en mistanke om at sperringen din er basert på referral side R@ge, og ikke Ip adresser. Jeg hadde null problem med å se dette :)

Vel... på bakgrun av denne meget viktige kåringen så tok jeg en telefon til den Norske konsulat i Thailand og forklarte viktigheten av at kjendis bloggeren Picxx fikk en walktrough adresse.

De var jo litt skeptiske da, men jeg fortalde dem de selvfølgelig hvilken betydning picxx egentlig har for verdensfreden og fikk derfor etter litt overtalt de thailandske myndighetene til å endre tjenestetilbyder til .com som da jeg da ikke har utestengt...

Du kan jo bare kjøre en IPtrace Picxx, så ser du hva jeg mener...

Er ikke dette tilstrekkelig smisk så vet ikke jeg altså :p
 

Gomlers

Member
Er det sånn du har mottatt over 325.000 innlenker picxx? Eller var det enda fler?

jaja.. kudos til deg for det, og jeg skal hooke deg opp med Halle jeg, så lenge du sender meg en PM og forteller meg hvordan du ordnet alle de innlenkene på noen måneder..
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Er det sånn du har mottatt over 325.000 innlenker picxx? Eller var det enda fler?

jaja.. kudos til deg for det, og jeg skal hooke deg opp med Halle jeg, så lenge du sender meg en PM og forteller meg hvordan du ordnet alle de innlenkene på noen måneder..

Det er ikke noe verre enn å melde seg inn i technett! Blir en god dose innlenker av det.
 

picxx

Well-Known Member
Beklager litt sen oppdatering her, men nå har jeg da fått rusket meg til å kåret vinnere her.
Måten det ble gjort på er ganske enkel.
Jeg gikk til denne siden:
RANDOM.ORG - List Randomizer
La inn navnene etterhvert som de deltok i denne tråden slik
liste1.jpg


Jeg trykket deretter på "Randomize", og lista som da kom ut var slik
liste2.jpg


De to øverste på lista er da vinnere av konkurransen.

Gratulerer til Miriel og Christian.

Miriel: Jeg må ha en 150X150 banner fra deg og vite når du ønsker å annonsere + til hvilken side.

Christian: Jeg må vite når du ønsker å annonsere, til hvilken side og med hvilken ankertekst (Den teksten som vises på NP).
 

Niclas

New Member
Gratulerer Miriel og Christian

Og takk til picxx for tipset om random.org, ser ut som en grei måte å trekke vinnere.
 
Topp