Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Konstruktiv kritikk....

pmb

Webutvikler
Syns headeren passet fint inn jeg, men menyen øverst ble litt diffus for min del.

Litt småpirk; Bildet på forsiden har mye luft til høyre for seg, men ikke til venstre (og litt lite luft mellom "Velkommen" og det). Kanskje litt lite padding mellom menyen til venstre og innholdet? Samme med header/innhold, men muligens det er bare meg. Ellers så ser jeg den hvite hovedrammen har avrundene kanter mot headeren - ser bittelitt rart ut?

Så forøvrig bra ut egentlig :)

Edit: Burde også få på plass et favicon!
 

herbastore

New Member
Bredde header.

Tror headeren vil se mye bedre ut om du kutter ut det sorte på sidene. Det er jo bare min mening da, men kanskje verdt å prøve for å se hvordan det blir ;)

Enig i det. Skal prøve. Er litt bundet av malen her, men får høre med forhandleren.
 

herbastore

New Member
Hva med å friske litt opp med for eksempel slideshow av nyeste eller mest populære produkter? Føler den ble litt statisk og "satt".

Enig i det. Jobber med landingssiden. Er litt av og på ift. slides. noen liker noen ikke. Men jeg trenger noen bra blikkfang som holder kunden der i 10 sek. og gir dem lyst til å handle.
 

Tulla

Medlem
Jeg ville likt om det store bildet var kant-i-kant med teksten rett under. Det ser litt mer ryddig ut.

Dessuten finnes det programvare som kan hjelpe deg å finne litt variasjon i grønnfargen i det minste. Den sorte gir jo sida litt punch da, uten den blir det fort litt mye sukker.
 
Topp