Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kontakt med MM Medier

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Noen her som har klart å få noe kontakt med MM Medier de siste dagene? Har vel snart gått 2 uker uten at jeg har fått noe svar på mine henvendelser til dem. Både til Casper og generelle eposter.

Jeg hadde Sandra som kontaktperson tidligere og da gikk alt strålende. Så ble jeg overført til Casper når hun sluttet og han har ikke svart på mine henvendelser på en stund.

Kan jo være at han er på ferie, men da synes jeg det er litt dårlig at affiliates han er ansvarlig for ikke blir varslet og at henvendelser ikke videresendes til noen andre.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg har ingenting å utsette på betaling fra hverken Advertising.com eller MM Medier.

Husk at du må sende en faktura til Advertising.com for å få penger.

Og MM Medier har en nedre grense på 500 kroner for utbetaling.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Advertising har jeg sendt faktura og fått bekreftelse fra Eirik på at den var mottatt og i orden. Betalingen har jeg enda ikke sett noe til, enda det er 12 dager over nå.

MM medier har betalt i tide, men svarer ikke på mail.
 

clinton4

Medlem
Hvordan fungerer egentlig utbetalingen hos MM Medier? Jeg har noen kroner til gode der, men de har jo aldri bedt meg om noe kontonummer og ikke er det mulig å registrere noe kontonummer på sidene deres heller. Synes hele greia virker utrolig useriøst jeg.
 

Chris M

Medlem
Samme her..har aldri gitt de noen betalingsinfo og ser derfor ikke hvordan de skal kunne betale. Og når jeg sender mail så svarer de ikke lenger..jeg også ganske betydlige summer til gode hos de også. Har kjørt de som hovedannonsør i Norge i to-tre måneder med god konvertering. Og har også konto i SE og DK med endel penger innestående.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Rævva start på måneden, takket være MM Medier

Apropos MM Medier: En annen ting som med jamne mellomrom gjør meg litt småforbanna:

MM Medier sier ikke ifra når de stanser en kampanje. Idag stanset de en kampanje som jeg leverte klikk til 12-13 timer etter at den var stanset. Resultat: $400 ut av vinduet.

Vi som satser på lite dekningsbidrag pr klikk og heller mange klikk taper stort på dette. Slapt er det også.
 

Chris M

Medlem
Noen som har fått penger fra disse siste tiden eller som har fått svar på mail? Har sendt tre mailer uten svar nå, også til den nye norske kontakten de har fått.
For min del gjelder dette inntjening fra mai og de tre påfølgende månedene. For mai er det vel på tide å betale snart vel? ( Ja, jeg er over utbetalingsgrensen )
 
Topp