Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kontoinformasjon hos TD - mva

Webby

Medlem
Prøver å få lagt inn kontoinformasjon hos Tradedoubler, så jeg kan få noen lakser fra den kanten snart ;)

Men, blir bedt om å taste inn mva-nummer og kommer ikke videre uten å gjøre dette - noe som er litt underlig, siden jeg ikke er mva-registrert. Jeg har et ENK men har altså ikke drevet virksomhet i dette ENK'et som har gjort meg mva-"pliktig" ennå.

Noen som vet hvordan man kommer seg rundt dette? Spør her siden kundeservicen hos TD ikke akkurat er av den kjappeste....
 

Webby

Medlem
nei, jeg skrev også inn personnummer, men når jeg trykker "lagre" får jeg fortsatt opp en dialogboks der jeg blir bedt om å oppgi mva-nummer....hmm.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg har det feltet der stående tomt hos TD. Står "Har du registrert siden din som et firma må du fylle inn mva. nummer." ved siden av feltet. Veldig merkelig at du ikke kommer videre uten å skrive det inn. Jeg gjør hvertfall det. Da er nok den der supporten det som kan hjelpe deg best.

Nå er neste utbetaling 16.03.2010, og jeg vil da inderlig tro de får ut et svar til deg innen da.
 

Webby

Medlem
Har registrert meg som privatperson (selv om jeg altså har et ikke-momsregistrert ENK), så jeg skjønner ikke hvorfor det ikke fungerer å la feltet stå blankt. Får vel bare bite i det sure eplet og maile support.

Takk uansett til dere som har svart.
 

Frode

Medlem
Det står feilmelding hos meg også, men pengene kommer inn på kontoen. Fikk mail fra support for en tid tilbake om at ingen felter kan stå tomme, det var derfor jeg bare måtte fylle i personnummeret..
 
Topp