Kontor for en person i Oslo

A

aabbcc

Guest
Jeg er for tiden på utkikk etter et nytt kontor for en person. Jeg leter etter noe i Oslo, gjerne i gangavstand fra Tøyen (ikke noe absolutt krav). Vil flytte inn fra 1. juni.

Jeg har et par-tre potensielle lokaler, men tenkte å forhøre meg om det er noen som vet om noen andre.

Jeg er åpen både for åpne landskap og cellekontor/eget kontor.

Hvis noen har noen gode forslag er jeg veldig takknemlig.

AABBCC
 
A

aabbcc

Guest
Takk for svar Steve Cash. Vært og sett på lokalene der. Ikke helt optimale for min del, uten at jeg skal gå inn på det, men sikkert ok for andre.
 
A

aabbcc

Guest
Nei, de ligger midt mellom hasle, carl berner og økern. Økernsenteret hadde vært bedre for min del. Siden han ikke skriver adresse og sånt i tråden sin så avventer jeg med å legge ut adresse.

Hovedformålet mitt med å finne et kontor er å ha en grunn til å ta en dusj og gå ut av døra, hjemmekontor er ikke sunt i lengden har jeg tidligere erfart. Da er det viktigste at det er greie lokaler, noen ok folk å sitte sammen med, og så er det veldig greit om det er noen cafeer og litt sånt i området rundt.

For riktig firma så tror jeg at lokalene som de leier ut på økern kan være gode, men for min del så blir det nok litt for mange kompromisser og jeg ser for meg at jeg ikke kommer til å gidde å gå altfor ofte på kontoret rett og slett - og da er poenget borte. Jeg har et par andre ålreite alternativer, men jeg ser for meg at det finnes enda bedre løsninger.
 
A

aabbcc

Guest
Takk MariusB. Jeg skal kontakte de å høre hva de har av løsninger..

ABC
 

MariusB

Skaper & Idémaker
De er veldig fleksible og gründervennlige, så jeg er ganske sikker på at de har en løsning som fyller ditt behov. Jeg synes dessuten de har veldig flotte lokaler. :)
 
A

aabbcc

Guest
Har du brukt dem selv? Jeg har avtalt et møte med dem til uka, for å få sett lokalene deres.

Prisene har ga meg på telefon var heller ikke avskrekkende, så dette virker lovende.
 
A

aabbcc

Guest
Ja, jeg har tidligere vært i kontakt med disse og andre lignende og da har jeg hatt et inntrykk av at det har vært veldig dyrt. Jeg skal møte de etterpå så får vi se, men, som sagt, prisene de oppga på telefon var omtrent det som er vanlig ellers.

abc
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Jeg har ikke brukt dem direkte selv, men kjenner flere nyetablerte som har brukt dem til både leie kontor, fleksibel arbeidsplass, eller møterom.

Hvordan gikk møtet? :)
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Ok, ser ut som en ganske så gründervennelig løsning det også! Gratulerer med nytt kontor da :)
 
Topp