Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kort om mig

Internet Sweden

New Member
Hej alla!
Jag heter Peter och är som ni förstår Svensk.
Bosatt i Stockholmsområdet. Har varit helt dedikerad Internet sedan början av 2000-talet.
Jag är väl vad många skulle beteckna som "domainer", eftersom jag är innehavare av fler domäner än jag har avsikt att utveckla själv - därför avyttrar jag en del av mitt innehav allteftersom. Driver även och är involverad i en rad internetrelaterade projekt.

Jag intresserar mig i synnerhet för domäner för den Skandinaviska (och globala) marknaden och gör mitt bästa för att hålla mig uppdaterad inom området. Är en ganska flitig medlem av detta forums Svenska motsvarighet Webmaster Network (wn.se) i Sverige och hoppas kunna dela med mig av kunskap och åsikter även i detta forum.

Jag hoppas att det går bra att jag skriver på Svenska, istället för en dåligt tillgjord Svensk-Norska.
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til webforumet :)
 

Internet Sweden

New Member
Velkommen Peter, og skriv for all del på svensk! Har du noen linker til et par av prosjektene du er involvert i?

Tack,
När det gäller mina projekt, så är det en mycket salig blandning - och som jag gissar även här i Norge så är det en del som man "vill" visa upp och en del annat som man gärna mörkar lite tills det att man är fullt nöjd med dem.
Men som ett litet urval får ni gärna besöka Internet Sweden - Domänkunskap på Svenska - domänanalyser för att se ett litet urval. Jag försöker också lägga lite tid på en blogg på adressen Internet Sweden tänker högt..

Generellt kan man nog sammanfatta det med att jag gjort eller varit inblandad i det mesta möjliga, men jag försöker alltid undvika projekt som endera handlar om porr, snabblån, osv eller sånt som är direkt olagligt.
Annars är jag pigg på att experimentera och testa det mesta.
 
Topp