Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kortterminal til nettbutikk

Nordino

Medlem
Jeg vurderer å lage en nettbutikk på nettsiden min. Den vil eventuelt inneholde omtrent 20-30 varer og prisene vil ligge på alt fra 50 til 500 kroner per vare. Jeg har allerede installert WordPress med e-commerce som plugin.

Det jeg er på jakt etter er et selskap som tilbyr at man implementerer en kortsentral i nettbutikker, slik at kundene kan bruke kort for å betale varene de ønsker. Mye lettere enn å få dem til å logge seg inn i nettbanken.

Det som er viktig for meg er at tjenesten er til å stole på, lett å implementere på sidene og ikke minst at provisjonen er lavest mulig.

Tips? PayPal? Andre?
 

hansson

Langveisfarende
Paypal er desidert billigst med mindre du har høy omsetning. Da har du ingen faste utgifter hvis du ikke selger noe. Her er prisene til Dibs, som er et av alternativene (Nordens førende leverandør af betalingsløsninger- DIBS Payment Services). I tillegg må du betale for en kortinnløsningsavtale fra Teller. Det betyr at fast utgift første året blir 6-7000 pluss noen prosenter provisjon per salg. Dessuten vil jeg anta at integrasjon med Dibs er mer krevende å få til enn Paypal, uten at jeg vet mye om det.
 

Nordino

Medlem
Paypal er desidert billigst med mindre du har høy omsetning. Da har du ingen faste utgifter hvis du ikke selger noe. Her er prisene til Dibs, som er et av alternativene (Nordens førende leverandør af betalingsløsninger- DIBS Payment Services). I tillegg må du betale for en kortinnløsningsavtale fra Teller. Det betyr at fast utgift første året blir 6-7000 pluss noen prosenter provisjon per salg. Dessuten vil jeg anta at integrasjon med Dibs er mer krevende å få til enn Paypal, uten at jeg vet mye om det.

Da får jeg satse på Paypal. Takk nok en gang, Hanson! :)
 

Nickolass

Medlem
DIBS betalingsmodul til Wordpress nettbutikk - legges ut gratis

Hei

Jeg har gode nyheter! og en kommentar til:

"Dessuten vil jeg anta at integrasjon med Dibs er mer krevende å få til enn Paypal, uten at jeg vet mye om det."

DIBS betalingsmodul til WP modulet WP e-commerce legges ut til gratis nedlasting 1. februar 2011 fra DIBS.no
Dette er en enkelt php fil som skal legges på en bestemt plass - og Voila! så har man en dibs løsning til sin Wordpress nettbutikk, som kan ta Visa, og Mastercard. Det krever selvfølgelig avtaler og slikt. Regn med 6 uker fra innledende kontakt til alle avtaler er på plass.

Jeg har utviklet modulet, fått det godkjent hos DIBS og brukt det i et års tid, og nå har jeg blitt enig med DIBS om at det er tid til å legge det ut til gratis nedlasting.

VH Nickolass Jensen, Mediakoordinator
 
Topp