Kjapp og trygg hosting for Wordpress

kredittkort/forbrukslån-side ønskes solgt

Ønsker å selge en nettside som inneholder oversikt over kredittkort og forbrukslån. Har egentlig aldri hatt tid til å jobbe med den, og vil mest sannsynlig ikke få tid til det fremover.

Siden er enkel, og satt opp i Joomla. Ble etablert rundt September/Oktober i fjor.

Har ikke lagt inn Google Analytics, men ligger på rundt 40 pr mnd ifølge Webalizer. Har brukt 0 minutter på SEO, som da er årsaken til lave besøkstall :D

Har til nå dratt inn i underkant av 3000,- via Tradedoubler og Netbooster.
 
Aner ikke hvem som har fått PM eller ikke idag, sendte meldinger lagres visst ikke, men tror jeg har sendt til alle.

Men kan si at jeg fikk utbetalt ca 1400,- av Tradedoubler i Februar, i tillegg står 1050 + 605 på vent (feil å regne som tjent?) hos henholdsvis Tradedoubler og Netbooster. (latterlig tregt til tider).

Når det gjelder pris har jeg ikke tenkt så mye på det, er åpen for bud. Men om noen skulle by et par hundrelapper, lar jeg det heller tikke inn noen hundrelapper hver måned frem til jeg eventuelt tar meg tid til å jobbe med den :)
 
Sist redigert:

Digit

New Member
Aner ikke hvem som har fått PM eller ikke idag, sendte meldinger lagres visst ikke, men tror jeg har sendt til alle.

Men kan si at jeg fikk utbetalt ca 1400,- av Tradedoubler i Februar, i tillegg står 1050 + 605 på vent (feil å regne som tjent?) hos henholdsvis Tradedoubler og Netbooster. (latterlig tregt til tider).

Når det gjelder pris har jeg ikke tenkt så mye på det, er åpen for bud. Men om noen skulle by et par hundrelapper, lar jeg det heller tikke inn noen hundrelapper hver måned frem til jeg eventuelt tar meg tid til å jobbe med den.

Jeg har ikke fått PM, men vil gjerne ha! Seriøst interessert kjøper under visse forutsetninger.
 
Topp