Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kritikk på nyhetsside - akkuratna.com

Oysteinkn

Medlem
Hei,
Jeg har utviklet en side hvor nyheter hentes fra norske nettaviser og gir en enkel oversikt over de siste nyhetene. Jeg er klar over at det finnes liknende sider, men jeg fant ikke noe tilfredsstillende og utviklet like gjerne min egen. :)

Jeg ønsker kritikk på både design og funksjonalitet.

Akkurat nå!

edit: nettsiden fungerer også på mobil så tilbakemeldinger på hvordan det fungerer hadde også vært flott
 
Sist redigert:

Oysteinkn

Medlem
Takk for tilbakemelding!
Skal ta å eksperimentere med flere bredder.

Det med flere bilder er jeg helt enig i, men det er dessverre kun aftenposten som tillater bruk av bildene deres :(
 

Oysteinkn

Medlem
Nei, jeg har utviklet et system som gjør all jobben automatisk:)

edit: jeg jobber enda med systemet for å gjøre det mer effektivt for å spare ytelse, men nå er det oppe og kjører og jeg valgte å launche nettsiden
 
Sist redigert:

xdex

Medlem
Ser ikke helt poenget med nettsiden, men mulig det bare er meg. Husker google også hadde en slik tjeneste, hvor du la inn RSS feeds slik at du fikk de nyhetene du ville ha. Jeg mener å huske at dette ble fjernet, fordi RSS etterhvert ble u-datert og "ingen" brukte det lengre.

Men sikkert morsomt som ett lære prosjekt, personlig bruker jeg Netvibes ? Social Media Monitoring, Analytics and Alerts Dashboard og dette gir meg oversikt over alle de nyhets-kanalene jeg ønsker og holde meg oppdatert på :)

Designet er alt for smalt, og syntes også det er svært lite luft mellom artiklene. En mer oversiktlig, lys og bredere side hadde gitt ett bedre resultat :)
 
Sist redigert:

Oysteinkn

Medlem
Det er helt klart at en slik nettside ikke er noe for alle. Men jeg var ute etter en slik side og da er det sikkert flere :)

Du har rett i at det er få som bruker rss siden det er tungvindt og gammeldags samt at det ikke nødvendigvis funker så bra cross-platform. Og det er nettopp derfor jeg har laget denne nettsiden. En "on the fly" "go to" cross-platform nyhetssamler.

Takk for tilabakemeldingen! :)

Som sagt skal jeg se på bredden. Og så skal jeg revurdere fargepaletten
 

Oysteinkn

Medlem
Jeg liker non-tab godt. De har mange av de samme målene som min side har: slippe agurknytt (jobber med å filtrere dette enda bedre) og samle siste nytt.

Men som du sier så er det ikke enkelt nok. non-tab er en side man trykker seg rundt på, mens det jeg vil er å ha noe man går inn på og så er det rett på sak, siste nytt. Samt at det skal være praktisk på mobil.
 

Steve Cash

Medlem
Praktisk, grei og kjapp nyhetsoversikt. Det eneste forbedringsforslaget jeg har er å åpne nye sider i egen fane, slik at en ikke manøvrerer vekk fra din side. (Jeg vet at ikke alle er enige, men jeg foretrekker å ha oversiktssiden litt tilgjengelig hele tiden.)
 
Topp