Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kritikk portfolio

hansson

Langveisfarende
Synes fronten din burde være en statisk side, jeg har ikke sansen for å hoppe rett inn i bloggen til en leverandør hvis jeg er på jakt etter å vite a) Hva kan du b) Hvor får jeg tak i deg (osv.). Blogger/nyheter på denne typen side er ofte litt for spesielt interesserte, det er ikke slikt en potensiell kunde er så veldig interessert i. Snedig med lenka "vis bakgrunn", men kanskje det burde stått "bakgrunnsbilde" eller "bakgrunnsfoto" for å gjøre det tydeligere.

Logoen din har potensial som varemerke, men ordet "design" er litt utydelig og forsvinner under det solide "Grøndahl". Kanskje bare en minimal ekstra konturstrek som legges bak fonten er nok, hvis det ikke finnes en semibold versjon av fonten. I Illustrator kan du bruke appearance-paletten og legge på en strek som legges under hovedobjektet, med noen tidels punkter tjukkelse, og fonten vil da se litt feitere ut uten at det blir for markert.
 
Sist redigert:

mariuslg

New Member
Forsiden skal bli statisk, har en som hjelper meg med tekst akkurat nå så når han er ferdig vil Nyheter/bloggen bli flyttet til en egen side;)
Helt enig i at det ikke er spesielt interessesant å lese slike blogger ... takk for gode tilbakemeldinger!
 

Svendsen

Medlem
Får ikke helt inntrykk av at du ønsker å selge grafiske tjenester når jeg besøker siden, det ser mer ut som en blogg/nyhetsside. Siden burde fremme tjenestene på en tydeligere måte, samt fremme prosjekt som du har utført.

Når jeg klikker meg inn på "Webdesign" er det første som møter meg en svær wordpress-logo, hvorfor? Om jeg skulle lett etter en partner på web så ville jeg heller sett arbeid du har utført i en slik type header. Ta en gjennomgang av innhold å prioriter det som bør prioriteres, det virker litt for tilfeldig nå.
 
Topp