Kun kvalitetsinnhold - ingen backlinks [case study]

En tråd i 'Søkemotoroptimalisering (SEO)' startet av pleb, 8 Des 2019.

1. pleb

pleb Medlem

Gode spørsmål.

Artiklene ligger på mellom 1500 og 3000 ord. Tipper de fleste ligger på rundt 2000. Er veldig nøye på at hver artikkel tilfører internett noe som ikke eksisterer fra før, og at brukervennligheten er tipp-topp.

Med fare for å levere århundrets snikskryt, så er jeg faktisk veldig effektiv til å skrive gode og nyttige tekster. Bruker ikke mer enn 1,5 time på tekst, bilder til artikkelen, research og å finne relevante Youtube-filmer. Skriver aldri mer enn 300 ord uten at det blir lagt til et bilde eller video.

Forrige uke var den beste så langt når det kommer til organisk trafikk, og det ser fortsatt veldig realistisk ut å vokse 30 % hver måned:

Jens1986, Selvfiks, zapotek og 2 andre liker dette.
  2. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Du skriver artikler etter boka. og kjapt ja :)

3. JudeQuinn

JudeQuinn Medlem

Meget bra! Er dette en side på norsk eller engelsk (eller et annet språk)?

4. pleb

pleb Medlem

Takk! Jeg opplever fortsatt våkenetter etter det finansprosjektet vi gjennomførte i 2009-2010. Fingrene mine har vel aldri jobbet så hardt noensinne! ;)

Akkurat denne nettsiden er på engelsk.

5. Ludde

Ludde Member

Det her er utrolig spennende og fremtiden innenfor SEO - ingen tvil om det! Og det gir jo også mening, at en artikkel skal ha en verdi for den som leser. Det eneste som har stoppet det til nå er algoritmene til Google, fordi (dessverrre for enkeltmennesket) er det algoritmene de fleste, som har en nettside, jobber ut ifra.

pleb liker dette.

Del denne siden