Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kunnskap er makt.. eller?

Visja

Medlem
Nå har jeg lest og lest og lest.
Har lært en hel masse og føler at NÅ kan jeg klare å lanser et bra "produkt"

Planen er klar. (jeg MÅ ha en plan på det meste)
Domene er ledig (utrolig)
Artikler er skrevet
Mange plots er klar til å skrives
Jeg KAN/har tilgang til kunnskap om tema

Så skulle jeg bare inn her en liten tur for å sjekke noe småtteri og hva skjer?

Sjekke en liten ting førte til fler småting som førte til enda mer og enda mer og enda mer..
Resultat: Jeg kan ingenting, domene navnet er bare teit, aldri om noen gidder å se så mye som 1/2 gang på siden min.

F**n ta dere for å poste så my god informasjon!!!!

Kunnskap er bare viten om at man ikke kan en damn f***ings shit
 

Visja

Medlem
Men hva om det blir en flopp? Hva om jeg blir en av de derre "wanna be personene" som er borte i morgen?
 

tyr897

Medlem
Etter min mening står det mye mer respekt av å satse og feile, enn ikke å våge å tro på seg selv.
Det verste som skjer er at det ikke blir en suksess og at du dermed lærer en hel masse og står bedre rustet til neste gang.

Sannsynlighetene taler for at det blir hverken en braksuksess eller en total flopp, men kanskje noe midt i mellom som du kan bygge videre på.
 

picxx

Well-Known Member
"Build it and they will come"
 

Visja

Medlem
@tyr. Det er helt sant og jeg mener bestemt at det ikke finnes noe som heter FEILE!! Det er faktisk umulig å feile i noe som helst.
Glemte det i mitt lille syns synd -på- meg -selv øyeblikk der ;)
@zapotek: Mit største problem er at jeg tenker for stort og for mye.. Ikke med vilje, det bare skjer.
KISS og kjør
 

Visja

Medlem
@picxx: Henter Smirren og finner frem visaen...
Så får vi sssseee hva som skjeeeeer.
 

picxx

Well-Known Member
@picxx: Henter Smirren og finner frem visaen...
Så får vi sssseee hva som skjeeeeer.

Vel, bygg sider istedet for aa spekulere paa om du kan nok om temaet du skal bygge dem paa, saa gaar nok dette bra.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Vel, å planlegge er en bra ting, men å planlegge så mye at du aldri får ut produktet er selvsagt å overgjøre det!

En greie som er ganske vanlig på nettet for tiden, er "beta-løsningen" (a.k.a. wabi sabi). Lanser en tjeneste/side/et.c. og tilpass den etterhvert i følge tilbakemeldinger og tips. Spesielt når du er *skikkelig* på begynnerstadiet tror jeg det er en veldig smart måte å gjøre det på, siden det er så enormt mye du må lære til å begynne med, og det er håpløst å finne ut alt uten å få tilbakemeldinger og tips.
 

Visja

Medlem
Dere har helt rett alle sammen.
Så nå har jeg kjøpt mitt aller første domene :=)
Og er glad jeg gjorde det før jeg fikk med meg at PICXX snakker om sider i FLERTALL
Får jo prestasjons angst ved tanken på 1 side. hahahaha.
Hu hei hvor det går
 

Sjefskoder

Sjefskoder
om idèn din er virklig god og det er muligheter for å tjene penger, så kjøper jeg idèen din..

Send meg PM du ;)
 

Visja

Medlem
@Sjefskoder
Nå har eg en drøss med ideer ang my rart. Om man kan tjene på de vet jeg ingenting om da jeg er ny på dette her.
Men skal tenke på.
Takk for tilbudet!!
 

picxx

Well-Known Member
Og er glad jeg gjorde det før jeg fikk med meg at PICXX snakker om sider i FLERTALL
Får jo prestasjons angst ved tanken på 1 side. hahahaha.
Hu hei hvor det går

Vi starter all med aa vaske forkastede arbeidshansker og bruke dem paa nytt, sa roekke....noen aar foer han trampet ned den norske spisshatten og liksom viste oss hvor skapet stod henne....
(on the record, saa forsoekte jeg faktisk det samme for en god del aar tilbake... det ga meg neglesprett i 3 maaneder og 3000 kroner i besparelser...langt fra aa kunne kjoepe noen baat i uniten ja... ;) )
 
Sist redigert:

pleb

Medlem
Jeg opprettet en side for en stund siden som jeg ikke trodde skulle bli noen suksess. Men jeg jobbet målrettet hver dag med å produsere innhold og bygge linker, for jeg tenkte at det kunne være en erfaring rikere. Og nå har jeg en god og stabil inntjening og mange sidevisninger i forhold til hva jeg forventet.

Det kunne gått til helvete, men jeg hadde ikke brydd meg om det. Med mindre det er store tapskostnader involvert, så er det jo ikke noe vits i å droppe prosjektet?
 
Topp