Kjapp og trygg hosting for Wordpress

løp og kjøp...? (ironi)

fant denne herlige annonsen i dag Vurderes solgt - FINN Torget

I og med at jeg er julenissen må jeg nesten legge ut denne... julekalendern (ja, stavet feil) til kun 60 lapper! her gjelder det å være rask på labben. elsker også selgers forventning om at man enkelt kan få inn 200-600 TUSEN på 3-4 mnd i reklameinntekter!

(ikke for å henge ut selger men denne var så fantastisk at jeg måtte nesten dele den :) )
 

clinton4

Medlem
Ja det er mange gullkorn på finn.no. Bruker å ta turen innom "Webdomener og gullnummer" kategorien hvis jeg føler meg litt trist og lei en dag, får meg alltid til å smile igjen :)
 

mindcrime

Medlem
"Webdomener og gullnummer" kategorien er utvilsomt den artigste kategorien på finn.no, men jeg har alltid lurt: Er det noen som faktisk får solgt slike ikke veldig gode domener til slike fantasi summer?
snakker jo ikke akkurat bil.no her....
 
jeg tror nok vi kan slå fast at det er et rungende nei der ;)
iallefall ikke når de er så dårlige. julekalendern har jo null verdi for absolutt alle bedrifter og andre med mye penger...

problemet slik jeg ser det er at person 1 legger ut drittdomene.no, og så tror person 2 at en million er faktisk pris, i stedet for fantasisummen person 1 håper på. og når først er par har "satt standarden" så ruller snøballen og plutselig skal gud og hvermann bli rik på domener.
 
la merke til det DF ;)
er jo egentlig vanvittig å selge noe for 60 000 hvis man mener det er 600 000 i reklameinntekter over et par mnd...
 
Topp