Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lage enn Enkel Webside for meg!

Hei nå har det seg sånn at trenger enn offentlig hjemmeside. altså ikke blogg som det Jeg pleier og bruke men enn veldig enkelt og fint kodet. så litt på linni meister sin Linni Meister .:. Official Website og kunne tenke meg noe i den duren. siden Ikke har så mye i kapital ennå så blir det for enn rimelig pris eventuellt at skriver noen Artikkler på bloggen min (jonasphilipe.no) og bytting av linker så skal altså bruke websiden til folk kan booke meg inn til ulike tv-programmer og foredrag enn videoklipp side enn side hvor det er sammlet opp med artikkler om meg osv.
skal bruke JonasPhilipe.com som er nå koblet imot bloggen så trenger hjelp og få den inn på noe eget system:) Ta kontakt på pm!
 
@erlend hvem pris klasse kan du forestille deg? kunne tenke meg ett rimelig tilbud vis du ikke ønsker den som står ovenfor artikkler på enn blogg med rundt 250-300 unike:) da kan du skrive eks. 4 stk + som artikkler som innholder linker? :)
 
Helt, Riktig Dag Frogner.
Ser for meg rundt 500-1000 med domene + webhotell:) Har nok til dette nå etter og hatt dårlig råd enn periode. Nå vil Jeg ha referanser fra folk kan tilby meg ett nettsted fra 500 - 1000 ,- Kr. PM MEG!
 

Bransje

DaddyO
500-1000,- gir nok ikke så mye som du tror. Kan hende det finnes noen unge folk som setter opp noe for deg. Evt så kan du kanskje leie en webside på mnd basis. Eller spare opp litt :)
 
Topp