Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lage et php-script for flytting av wordpress

SignHver

Medlem
Hei

Nå er jeg på tynn is. Jeg trenger egentlig å få laget et script som kan hjelpe meg å flytte wordpress og alt innholdet fra et sted på webhotellet til et annet.

Moving WordPress « WordPress Codex

Jeg er ikke fan av å flytte wordpress-installasjonen selv... :p
Men er dette noe som finnes? Og evt kan kjøpes?

Jeg betaler gjerne noen for å gjøre det også hvis det skulle være akutelt. Siden dette ikke helt er mitt felt. For å si det mildt. Jeg ser for meg at man må ha et par parameter å flytte det etter... og helst også at det kan "kopieres" til et annet område - og da sette inn et par endringer for hvordan kopien skal være osv..

Noen som overhode skjønner noe av hva jeg mener? :p
 

quicktech

Medlem
De største webhotell løsningene som cpanel, plesk osv har også fine backup/restore løsninger som funker på tvers av platformene. Dette kommer naturligvis veldig an på leverandøren din, men du burde i teorien kunne eksportere webhotellet ditt fra en leverandør og importere på den nye. Vi har gjort det mange ganger og det er som regel mindre hastle fordi alt fra filer og databaser til dns innstillinger da følger med.
 

Travellingman

Nettgrunder
Hei

Nå er jeg på tynn is. Jeg trenger egentlig å få laget et script som kan hjelpe meg å flytte wordpress og alt innholdet fra et sted på webhotellet til et annet.

Moving WordPress « WordPress Codex

Jeg er ikke fan av å flytte wordpress-installasjonen selv... :p
Men er dette noe som finnes? Og evt kan kjøpes?

Jeg betaler gjerne noen for å gjøre det også hvis det skulle være akutelt. Siden dette ikke helt er mitt felt. For å si det mildt. Jeg ser for meg at man må ha et par parameter å flytte det etter... og helst også at det kan "kopieres" til et annet område - og da sette inn et par endringer for hvordan kopien skal være osv..

Noen som overhode skjønner noe av hva jeg mener? :p

Om du vil betale så kan du bruke en meget bra plugin som heter Backup Buddy -->afflink
Med den kan du ta backup, gjenoppretting og flytting av komplette WordPress installasjoner ;)
 
Topp