Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lage full-width page template

Er det noen flinke WP-ere her som kan gi en tutorial ?
Jeg ønsker å ha muligheten til å velge om pagene (litt av et ord) skal være i full vidde.
I det ene themet jeg har (Magazine) er det en standard-mulighet, men i Arthemia er det det ikke, og jeg får det pokker meg ikke til heller. Siden ender bare opp som blank. Jeg er ikke dreven med dette, er vant til HTML men kan lite om Wp-koding osv. Så jeg tør ikke fikle for mye heller, i tilfelle hele nettsiden går ad undas.

Supporten fra Colorlabs er laber, ikke mulig å få svar.

Så, noen proffer her som vet råd? :)
 
Ja, at de skal ha full vidde :) . Som her : StudioPress Theme Demo
Jeg kan velge det i Magazine, men jeg får ikke det opp som et valg i Arthemia. Er det et valg som skal være i alle temaer?

Jeg blir snart koko hvis jeg ikke får det til.
 

picxx

Well-Known Member
Ta for deg header.php eller css filen.
Sette bredden til 100% istedet for XXXpx.
Det skal gjøre biffen.

Eller mente du at brukeren selv kan velge mellom statisk bredde og full bredde?
 
Takk for svar :)

Ja, tenkte at jeg selv skal kunne velge layout på den enkelte page. Jeg bruker Magazine fra Studiopress på en annen side jeg lager, og der kan jeg velge mellom ulike templates for den enkelte side (at den skal være i full vidde, standard, blogg-layout osv).
Det er mulig jeg er helt blokkert, men jeg tør ikke gjøre stort med css osv, for jeg finner ingen "fohåndsvisning" -funksjon? Hvis noen kan fortelle meg at det finnes, begynner jeg å gråte av glede.

WordPress › Support » Full-width page [Creating Your Own Page Templates] Problemet med dette, er at jeg ikke er kjent nok med WP/CSS til å vite hva som tilsvarer "div id:left column", da denne ikke eksisterer i Arthemia så vidt jeg ser.

Ps kjekt forum- har smuglest endel før jeg fikk ut fingeren :)
 
Topp