Kjapp og trygg hosting for Wordpress

lage internettside/smsgateway

Hulken_

New Member
Jeg tenker å opprette en internettside, og drive en slags sms tjeneste herfra.
Det jeg prøver å oversikt er over alle de store kostnadene med å drive en slik side, domene, sms gateway osv. er det noen som har erfaring fra det?

blir rimligere å benytte seg av sms gateway fra utlandet, eller er det ikke lovlig? Der man får til et sammarbeid å sende “gratis” sms fra nettside. Det er vel denne tjeneste man blir medlem av som får pengene, og tar seg av utbetalingen til meg. Så i hvilken stor grad er tryggheten hvis en samarbeider med utenlandsk selskap?

Jeg er veldig takknemmelig for alle tips/råd og deres erfaringer: ) gjerne kom med eksempler, eller forslag til hvem jeg burde kontakt
 

Scandic1

Medlem
Ja .. blir det rimeligere å få Gateway fra utlandet?! Godt spørsmål ... men jeg tror ikke de fra utlandet får tilgang til norsk 4-sifrede nr. til dere gateway som du også skal bruke.
Fant denne Teletopia SMS og det ser ut som om de har det du er ute etter?
 

drlinux

Konsulent i PHP og Linux

Hulken_

New Member
kort fortalt er det ønske om å skape et nettsamfunn med mulighet for å sende gratis sms. Jeg kan ikke noe om å utvikle websider osv.
 

Hulken_

New Member
Har du andre alternativer enn host1.no?
jeg vil kontakte noen som er så seriøse som mulig, leverer bra kvalitet MEN lave i kostnader.

Nei de leverer ikke SMS gateway. Må nok kontakte Sendega eller f.eks netcom teleoperatør ang det.

Host1 var med tanke på start av webside. Dette er ganske nytt for meg, så prøver å få litt oversikt og se hvem som kan tilby meg best pris : )
 
Topp