Kjapp og trygg hosting for Wordpress

lage word template til wordpress

rubtom

Medlem
Kan jeg lage en mal av det jeg skal ha i framen på hjemmesida mi i et word dokument og så lagre det som webcodet dokument fra word? og så få det innpå wordpress som page ?


EKS:
Bildr.no




nå laget jeg pagen jeg vil ha i word som jeg vil bruke i på hjemmesiden min på FEKS : på hovedmeny.
så vil den vise istedenfor jeg må lage pagen i wordpress for da kan jeg ikke bruke hva font jeg vill og problemer med og plasere bilde og kan ikke lage border.

Setter kjempe pris på svar:D
 

peterandrej

pensjonert moderator
det går an å lagre word-dokumentet som PDF, så kan brukerne laste det ned. Det vil jo ikke gå ut over formateringen på noen som helst måte.

forøvrig, å lage nettsiden i word - for så å integrere denne filen i WP høres ut som en skikkelig dårlig ide. Skrekkelig dårlig faktisk. Bare glem det. Word og Wordpress hører ikke sammen.
 

onlyme

New Member
Du kan sikkert bare bruke trial versjonen av http://sitespinner.com som er så enkel at til og med bestemor kan lage nettside. Last siden opp på serveren, og sleng en iframe inn på siden i wp der du vil ha innholdet. Husk å bruk target top eller blank på linker så ikke innholdet blir åpnet inni framen.
 

picxx

Well-Known Member
Word og Wordpress hører ikke sammen.

word og web hører generelt ikke sammen.
Har hatt ett parkunder som har presentert utkast av sider i word, og jeg kan ikke bruke det til annet enn en mal for selve siden (noe som selvsagt er bedre enn ingenting, men som også forteller meg inkompetansen til kunde). Word og adobe acrobat er generelt ikke noe man bruker på web, men bruker til dokumenter.
 

rubtom

Medlem
Takker så mye for svar:)
Er det mulig og få laget Border og ny font i wordpress når du lager pages? som eksempelet mitt:) hadde gjort alt mye enklere for meg.
 
Topp