Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Landingssider

Finanssans

Medlem
Jeg har sett en ny trend i landingssider hvor innholdet er stort, og strekker seg helt ut. For meg ser det fint ut, men fremstår som noe uoversiktlig. Er det noen som har erfaringer med denne type landingsside og har lyst til å dele litt statistikk? Jeg er veldig i tvil om slike sider vil generere flere salg enn hva en mer "tradisjonell" landingsside, uten for mye fjas, vil generere. Jeg er klar over at det kan varierer på hva du selger. Men jeg tenker rent generelt.

Eksempler på moderne landingssider:

Maverick · App & Software HTML Landing Page
Pandora Box: Mobile Develop Onepage HTML Template Preview - ThemeForest
 

Finanssans

Medlem
Det er det jeg kunne tenke meg. Det ser moderne og fint ut, men konverterer dårlig. Da forstår jeg ikke helt trenden. Har du en landingsside som konverterer bra? Jeg tenkte bare å ha en enkel liten firkant hvor all informasjon er kompakt, så du slipper å scrolle så mye nedover.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
også er den grå toppen der utrolig kjip tonny... hva med å droppe den, flytte slideren opp, og prioritere noen av de viktigste punktene fra egenskaper og noen av sitatene i den i stedet for mye av det som er der nå?

F.ex.
Full HD (+tekst på alle punktene selvsagt)
G-sensor ...
Bevegelses-sensor...
GPS...
Filmer (hva med å si "starter" i stedet?) Automatisk...
Mange bruksområder...

kanskje tilogmed kombinert med noen av sitatene? og bedre bilder!!
 

Tonny Kluften

Administrator
Ja, masse å gjøre med den siden der. Men den er så stygg at jeg ikke kommer til å lappe på den, Det var kun en test og det forblir med det.
Kommer til å teste noe helt annet der når jeg får tid, jeg har ikke noe tro på slike breiale landingssider. Mindre og oversiktlig er tingen.

Slike landingssider er nok laget mest for å tilfredsstille designeren + den som eier nettsiden, akkurat som 99% av alle nye wordpress themes som blir gitt ut. Det er stort sett bare fjas som ikke gir noe mer konvertering.
 
Sist redigert:

TorsteinO

Art Director & grunder
tja, det som er litt dumt sånn som den er, er jo at den toppen tar en **veldig** stor del av siden hvis folk bruker f.ex. en laptop med nogenlunde typisk skjermstørrelse, dermed domineres førsteinntrykket veldig av det grå og triste greiene der, og hvis "bra bilde" er noe av det man skal selge på, så ville jeg ha gjort veldig mye for å unngå den slags førsteinntrykk.

Rett og slett... Godt/riktig design kan ha mye å si for salget ;)
 
Topp