Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lang tid å generere rapporter?

tritrans

Medlem
Hei,

Har noen andre lagt merke til at det i det siste tar veldig lang tid å generere rapporter hos Tradedoubler? Tidligere tok det et par sekunder å laste siste års rapport, nå tar det omtrent tre og en halv time hvis jeg får tak i rapporten i det hele tatt. Nå ser jeg at også "detaljert kontobalanse" tar for lang tid å generere så de sender den på mail. Jeg har også noen "mine rapporter" definert og disse kan henge i flere timer uten at noe skjer.
 

tritrans

Medlem
Hei igjen. Jeg har sendt en forespørsel om dette problemet via kontaktskjemaet til Tradedoubler for omtrent en måned siden og fått et "td ticket nummer", men jeg får jo aldri noe svar. Er det andre som opplever det samme? Nå har jeg satt alle TD-annonser på pause for jeg har bedre ting å gjøre enn å vente på rapporter som aldri dukker opp. Takk for svar, og nei, jeg bruker nok ikke modem........
TriTrans
 

zapotek

Medlem
Hei igjen. Jeg har sendt en forespørsel om dette problemet via kontaktskjemaet til Tradedoubler for omtrent en måned siden og fått et "td ticket nummer", men jeg får jo aldri noe svar. Er det andre som opplever det samme? Nå har jeg satt alle TD-annonser på pause for jeg har bedre ting å gjøre enn å vente på rapporter som aldri dukker opp. Takk for svar, og nei, jeg bruker nok ikke modem........
TriTrans

De er ikke råkjappe nei, men pleier å få svar innen ei uke ihvertfall (de få gangene jeg har spurt om noe).

Har du forsøkt en annen nettleser? Rapportene tar bare noen få sekunder å generere hos meg.
 

tritrans

Medlem
Har du forsøkt en annen nettleser? Rapportene tar bare noen få sekunder å generere hos meg.

Ja, jeg har prøvd flere forskjellige nettlesere og forskjellige datamaskiner uten hell. Jeg har også slettet cookies etc, men det hadde vært fint om TD hadde svart på min henvendelse. Jeg lurer på om jeg har vist så mange annonser i årenes løp at databasefila mi er blitt for stor eller noe sånt. Tidligere tok det bare sekunder å laste ned disse rapportene, så noe har skjedd.
 

TradeDoublerNO

Tradedoubler
Send meg ticket IDen på PM hvis du ikke har fått svar.

Tradedoubler har gjort en rekke endringer i rapporteringer og lagring av data. Som vi skrev tidligere her på forumet så har vi forbedret rapporteringen ved å gi vesentlig raskere oppdateringer av tall. Nå vises salg og registreringer i løpet av 5-10 minutter etter de har skjedd.

Samtidig har også optimaliseringen og hastighetsøkningen på generelle rapporterer også medført at vi har "flyttet" eldre rapportdata som ikke etterspørres ofte. Uthenting av disse vil ta lengre tid. Den rapportene som er mest påvirket av dette er "Transaksjoner per måned" ettersom denne går mange år bakover i tid.
 

tritrans

Medlem
Ticket

Send meg ticket IDen på PM hvis du ikke har fått svar.
Takk for svar, ticket-nummer er sendt. Jeg har fortsatt problemer, prøver av og til å kjøre en rapport, men det er verre enn noen gang. Det er rapporten "Oversiktsrapport" jeg har problemer med. Det at dere har "flyttet" data ser ut til å ha ødelagt hele rapportgenereringa for min del. Jeg har aldri hatt problemer med at inntjening ikke vises i sanntid, så jeg kan ikke se at dette er noen forbedring i det hele tatt......., men jeg regner med at det lar seg fikse?
 
Topp