Kjapp og trygg hosting for Wordpress

lanpenger.org nr 1 på søkeordet lån?

Dag Frogner

Supermedlem
Syntes også det er litt artig at dittkredittkort.no ligger på #2 for kredittkort.

Men de har jo hele to artikler da, og de er jo veldig gode, så kanskje det er derfor?

Lorizzle ipsum dolizzle shizzlin dizzle funky fresh, consectetuer adipiscing elit. Nullam sapien velizzle, i saw beyonces tizzles and my pizzle went crizzle volutpizzle, suscipizzle quis, gravida vel, the bizzle. Pellentesque egizzle yo. Sizzle erizzle.

Fusce izzle my shizz dapibus turpis tempizzle shiz. Maurizzle we gonna chung fizzle et turpizzle. Shit phat tortor. Pellentesque its fo rizzle rhoncizzle da bomb.

Så selv i 2013 kan man tydeligvis "spamlinke" til en nettside og få den til å rangere godt, selvom det er lite eller ingenting som tyder på at den har fortjent plasseringen sin.
 

Tony J

Alle skal få
Dag: Mener den fortjener plassen sin. Som det står : "we gonna chung fizzle et turpizzle", og det er ikke bare bare :)
 

Steve Cash

Medlem
Legg mer til footer på ditt kredittkort.no
DittKredittKort.no Best Norway Kredit Cars

Best Norway Kredit Cars? Beste Norge kreditbiler? Må en ikke også ha noen debetbiler for å få det til å balansere? :D

Men for all del, tjener eieren penger så er vel hensikten oppnådd. Det er mer en jeg har fått til på nettet så langt.
 

Steve Cash

Medlem
Hvis det er dittkredittkort.no du mener, så ser jeg at det er ryddet opp litt nå ja. Ikke minst er kreditbilene borte, så jeg trekker tilbake det.
 

Tyrihans

Medlem
Ja, det er siden vår ja. Kjedelig å miste alt innhold, men vi ordner nytt :) Kunne dog sikkert fått ut en sikkerhetskopi, men innholdet var såpass tynt (vi kjøpte siden) at vi velger å lage nytt uansett.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Er det dere som bygger linker også? Om jeg ikke tar feil har vel dere en god del nettsider innen lån/kredittkort nå, og det må jo være mye bedre å bygge fra disse kontra de det er bygget fra nå?

EDIT: Også har man jo denne på #2 for "forbrukslån": cherpforbrukslån.com/

Tror jeg må sette opp WP på et par domener og kjøpe noen tusen linker for å tjene litt kroner. :D
 

Tyrihans

Medlem
Hei Dag.

Ja, vi gjør SEO mot våre egne sider. Vi har noen få sider innen finans og gjør den seoen vi tror fungerer. Vi gjør sikkert mye feil, men en del av det vi gjør virker da. Vi kjøper stort sett ikke linker, men bruker kontakter vi har eller egne sider.

Google bestemmer hvem som er øverst og det er alles jobb å forstå hvordan de gjør sin utvelgelse.

Lykke til :)
 

BentJ

New Member
@stian Redirecter i til nytt nesten identisk domenenavn når jeres side begynner å falle? F.eks
lanpenger.org -> laanpenger.org ?
 
Topp