Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lansering av bloggtjeneste - Markedsføring

Hei!

Jeg og et ungdommelig panel av noen venner driver på fritiden med et prosjekt. Et ganske så stort prosjekt som vi håper kan bli bra etterhvert. Vi har jobbet på en bloggtjeneste (noe ala de andre bloggtjeneste som blogg.no etc) en stund nå, og er snart klar til offentliggjørelse.

Grunnen til at vi ønsker å konkurrere mot de store, er vel egentlig kun av interesse for å drive en webside med unge og eldre mennesker.

Men når vi nå skal offentliggjøre internettsiden etter nyåret, er vi ikke helt sikre på hvilke markedføringsmetoder som lønner seg - og de bør helst ikke komme opp i skyhøy pris.

Vi er forresten også ute etter tjenester som gjør det mulig å tjene på bannerklikk og så videre.

Lønner det seg å invistere i facebook-annonse? I så fall, etter klikk eller visninger?

Og for å legge til noe helt på slutten, er vi åpne for bannerbytte og eventuelt en annonseavtale med andre nettsider og firmaer til en billig penge. Ta i så fall kontakt med 100000@live.no.
 

lpride

Medlem
Vi er forresten også ute etter tjenester som gjør det mulig å tjene på bannerklikk og så videre.
Vel, du har jo Google AdSense, Yahoo! Ads og Microsoft AdCenter. Dere kunne jo tilby en revshareløsning til brukerne som er lett å integrere.


Lønner det seg å invistere i facebook-annonse? I så fall, etter klikk eller visninger?
Jeg har brukt Facebook Ads litt, men ikke nok til å uttale meg om dette. Denne artikkelen argumenterer dog for at om du legger litt arbeid i det så vil CPM være det rimeligste tilbudet.
 
Topp