Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lanseringsfest

Helge

Profesjonell Googlesøker
Fikk en epost om platform-a for en stund siden:

Du er en viktig kunde for oss. Derfor ønsker vi å orientere deg om at Platform-A nå kommer til Norge.

Mitt team og jeg arbeider hardt for å gjøre det nye selskapet vårt best mulig for kundene.
Vi vil komme ut og dele våre ideer med deg på møter i ukene som kommer, for å sikre at vi leverer det vi lover: nettopp å skape det mest effektive og dynamiske markedet for kjøp og salg av online annonsering. Dette innebærer alt fra merkevarebyggende kampanjer til aktiviteter knyttet opp mot søk.

Samtidig med lanseringen av Platform-A, har vi valgt å lansere et nytt affiliate produkt i det norske markedet!

Vårt nye selskap kombinerer det kraftige nettverket til Advertising.com, det beste innen affiliate- markedsføring fra buy.at, og AOLs ressurser.

Det kommer mer nytt om dette. Så følg med, og ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål.






Med vennlig hilsen,

Christine Skansen
Country Manager
Platform-A Norge
Cskansen@no.advertising.com<mailto:Cskansen@no.advertising.com>
Tel: +47 23 22 79 72

Platform-A Norway :: Coming Soon


Så det er platform-a clinton4 ;)
 

Gaasehud

Medlem
Det samme tenkte jeg, Julian. Litt rart om advertising reklamerer for dette for så å prøve å holde dem selv gående. De går vel over til dette Platform-A.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Fikk mailen jeg også. "Du er en viktig kunde for oss (..)" Og jeg som ikke engang visste at jeg var kunde av dem. Synes det var en litt useriøs tilnærming til meg som (eventuell) kunde, jeg. Tenk om jeg hadde gjort det samme. Sendt mail til folk "da er jobben gjort, her er fakturaen på 20.000kr". Skulle tatt seg ut.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Hos meg funker slike mails som SPAM hvis jeg ikke umiddelbart kjenner igjen avsender! Derfor får slike henvendelser ofte liten oppmerksomhet blant alle de mails som renner inn i mailboksen hver dag!

Men, man er jo litt nysgjerrig! Så hvis de er litt seriøse så kommer de vel innom her i forumet og sender en invitasjon til oss her :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Blir det noe stripping slik som på den danske festen???
Hilsen Harry.

Neppe. Nordmenn har for høy moral. Vi nordmenn var "noget" forbauset over nivået på MMmediers party, men det var jo digg.... :D i alle fall gutteklubben Grei.
 

Balder

Medlem
Neppe. Nordmenn har for høy moral. Vi nordmenn var "noget" forbauset over nivået på MMmediers party, men det var jo digg.... :D i alle fall gutteklubben Grei.


Hehe, jeg har vært på MM Mediers fest tidligere. Tim vet hvordan man holder en fest :) Det faglige alibiet er ikke det sterkeste, men det er en fin anledning til å bygge nettverk. Også over grensene.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Nope, har ikke fått invitasjon til Platform-A-fest. Jeg omsetter vel ikke nok, tenker jeg. Men jeg er affiliate hos både buy.at og advertising.com og synes at koblingen er spennende.
 
Hei, folkens!

Tenkte det var på tide å registrere meg her, da så mange av dere er her inne. :)
Som dere kanskje skjønner, skjer det saker og ting rundt Advertising.com.
-En av disse tingene, gjelder mailen dere alle har mottat.
Vi er i ferd med å bli en del av en større paraplyorganisasjon (Platform A) og vil endre på logo og adresser i tiden fremover.
Kanskje enda mer spennende er lanseringen av Buy.at i Norge, som vil erstatte vår aldrende Publisher Portal. Noen av dere har kanskje hørt om Buy.at og at de er en av de virkelig store på affiliate markedsføring i Storbritannia. (Nest størst!)

Jeg kommer til å være tilgjengelig, som alltid, på mail og det kommer til å komme en hel del informasjon i tiden fremover. Kommer også til å lage en Buy.at-tråd her på forumet, der vi sammen kan utforske alle de muligheter som Buy.at tilbyr.
-Og ja! -Det var absolutt på tide med noe nytt!
Vi kommer fortsatt til å drifte Publisher Portalen en god stund og ingen trenger å være redd for tapte inntekter.

Det kommer, som sagt, mer etter hvert. Det er meget travle dager!! :)

Hilsen fra Eirik
 
Takk, takk!

Når det gjelder lanseringsfesten, kan de som er interessert i å være med, men som ikke har fått invitasjon, sende meg en mail. Jeg ordner det!
Det blir en uformell kveld med litt fag og mye sosialisering.
En av hjørnestenene i buy.at-filosofien er åpenhet og vi vil derfor at kunder og affiliates (dere) skal omgåes. Ved å ha en god dialog mellom dere, kunder og oss, vil vi kunne bli flinkere til å tilrettelegge for mere salg.
Anbefaler de som har noen timer til overs mellom 16.00 og 20.00 neste torsdag å komme innom.
 
Topp