Kjapp og trygg hosting for Wordpress

laptop - skjermen blir mørk

Har et lite merkelig problem her, som jeg ikke fant noe svar på når jeg Googlet.

Som regel skal det være slik at skjermen blir lysere når jeg plugger inn laderen, men hos meg er det slik at skjermen blir mørkere når jeg plugger inn laderen. Svært irriterende!

Noen som vet hva som kan være problemet?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
På de fleste laptopper finner du lys-styrkeinnstillinger for skjermen på 2 av F1-F12 knappene på tastaturet. Om du sjekker etter en liten lampe/sol på disse, kan du forsøke å holde inne FN (nede til venstre ved siden av CTRL + lys-styrke-knappene du har som nevnt i forige setning for å endre styrken på lyset i skjermen.

Dersom du gjør dette når laderen står i vil innstillingene som du bruker mens laderen stå i endres, mens dersom du gjør det når laderen ikke står i vil innstillingene maskinen bruker når laderen ikke står i bli endret. Dette er hvertfall mine erfaringer med Windows Vista og Windows 7, og også Windows XP om jeg ikke husker feil. Hvordan det funker på mac(crap)-greier og andre operativsystemer aner jeg virkelig ikke. :)

Om du nå ikke har disse knappene finner du også informasjon om lysstyrke i kontrollpanelet når du søker etter lysstyrke, iallefall i Vista og 7. I XP aner jeg ikke hvor vi finner denne infoen i kontrollpanelet.
 
Topp