Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Leie av utenlandsk arbeidskraft

onlyme

New Member
Noen som vet hvilken timepris/dagslønn det er vanlig og betale for enkelt forefallende arbeid.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Må du da slutte Peter. I utlandet har da jeg alltid betalt $44,08 per time.
 

sKrud

Meget sliten student
Som PA prøver å få frem her er det ikke noe svar på spørsmålet ditt... Men generelt sett så koster det svært lite å leie feks. indeere til å gjøre mindre programmeringsjobber.. Å da tenker jeg på 2-10 dollar i timen.. Ikke 10USD som du forespeiler her, det tror jeg ikke det er noen som jobber for..
 

onlyme

New Member
Som PA prøver å få frem her er det ikke noe svar på spørsmålet ditt... Men generelt sett så koster det svært lite å leie feks. indeere til å gjøre mindre programmeringsjobber.. Å da tenker jeg på 2-10 dollar i timen.. Ikke 10USD som du forespeiler her, det tror jeg ikke det er noen som jobber for..

Jeg forventet ikke det, lurte bare på hva det er normalt å betale for enkelt arbeid som ikke krever kompetanse.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har enda til overs å finne god kvalitet til under $10 i timen i utlandet (billigland, that is). Derimot i prisklassen til $15-25 har jeg funnet masse kvalitet, med bedre kundeservice enn jeg noensinne har fått når jeg samarbeider med nordmenn.

India er oppskryt, der har jeg aldri funnet noe som helst verdt å bruke igjen. De leverer dårlige løsninger og ser ikke ut til å forstå hvorfor de leverer dårlig kvalitet. F.eks, jeg spør om de kan vise meg nettsiden de er mest fornøyd med og som er av høyest kvalitet, fra deres egen portfolio - så kommer de med en helt forferdelig nettside. Det sier jeg selvfølgelig til de, hvor de svarer med ting som "hva er galt med den? Det er en flott nettside". Da har de iallefall mistet meg som kunde.

Jeg har hentet mye arbeidskraft fra utradisjonelle land. Argentina, Peru (Sør-Amerika), Singapore, Malaysia (Asia), Russland og Romania (Europa). Er ofte studenter fra USA som jobber for en billig penger.

Jeg har ansatt en VA i Singapore som bruker mye tid på reseach for meg, Hun jobber for $14 i timen og sparer meg enormt mye tid. Hun har øye kvalitet og finner de beste arbeiderne for meg, intervjuer de og sender meg en oversikt. Alt jeg har å gjøre er å si ja og nei.
 

onlyme

New Member
Det jeg skal ha folk til er så enkelt at en husmor kan gjøre jobben etter en times opplæring. Kunne f. eks tenkt meg å betale $300 i månedslønn hvis det var en kineser. Det dobbelte av hva hun ville fått i en vanlig heltidsjobb.

Kanskje litt råflott og betale så bra?
 

Tonny Kluften

Administrator
Det blir ca. $2.5 i timen. Hvis du får tak i noen vil du få problemer med å holde på dem i lengden. Folk som kan jobbe for deg må ha PC og kjenne til hvordan ting forgår på internett. De vil fort finne annet å gjøre. Bedre å betale litt bedre og holde på dem.
Men ta deg en tur på DP og sjekk ut de som tilbyr arbeidskraft, mye billig. Men man får hva man betaler for.
 
Topp