Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Leie inn telefonselgere

Gomlers

Member
Hei, lenge siden alle sammen. Jeg feiret jul litt for lenge gitt... men uansett:

- Er det noen som har peiling på hvor jeg skal henvende meg for å få tak i et par drevne telefonselgere? Og om dere vet hva slags priser jeg kan forvente meg.. tar de provisjon, jobber de på timespris.. noen som vet om noen "frilanstelefonselgere"?

Jeg trenger noen til å selge annonseringsplasser.. gjerne opp mot 300-500 salg, og en stor del av norske firmaer kan være aktuelle for en plass (Det er ikke en katalog, og heller ikke rene link-oppføringer) - men mer ønsker jeg ikke å si når jeg vet det finnes for mange lurkere rundt omkring, som ville vært altfor interessert i å brenne hele prosjektet mitt ;)
 
Sist redigert:

Gomlers

Member
Sorry.. burde ha forutsett den der ;)

Jeg tar meg av halvparten selv, og overlater den andre halvparten til en kamerat som jobber som telefonselger. Jeg oppretter 2 ekstra linjer som jeg kjører fra kontoret, og jeg betaler kameraten min 50% av salget for hvert salg.

Jeg tenkte at jeg iallefall kunne prøve dette først, for å se om jeg fikk kuttet noen utgifter på den måten. Skulle det ikke bli suksess, så har jeg såpass mange bedrifter i markedet, at å "tape" 300 ikke spiller den største rollen - selv om vi jo tar det mest seriøst! - Jeg har ikke kapasitet til mer enn 300-500 uansett...

Men clinton4: Det var akkurat det svaret du hadde der jeg egentlig var ute etter :)
- Takker og bukker
 

Msites Ltd

Livsnyter
Bare et lite tips.... Hvis du skal sette ut salget til TM selskaper bør du legge det frem for flere og slå til på det som passer deg best i forhold til pris, kompetanse etc.

Jeg kunne også gitt deg link til en eller to, men du klarer sikkert å søke opp TM selskaper selv ;-)
 

Pacifer

New Member