Kjapp og trygg hosting for Wordpress

lenke til eksisterende mappe?

eidono100

New Member
Har en del mapper liggende fra tidligere. Har tatt ibruk wp etter mye skryt, men hvordan bygge opp stedet? Endel er gjort, problemet er når jeg skal lenke fra nytt til de gamle mappene. Har forsøkt mye ( laget som sider, laget som innlegg, endret lenker og annet, men får hele tiden opp meldingen You are not allowed to see the contents of this folder. Return to the home page. Eneste gang jeg har fått opp index i den gamle mappe er ved å bruke søke funksjonen???
Ta gjerne en kikk og fortell hva jeg gjør galt:
hodeside: dordalnord.net
side som ikke kommer frem: Sørreisa arbeiderparti ( men problemet er på mange andre slike gamle sider også )
 

eidono100

New Member
ok?? Jeg er ute etter mulighet for å legge lenke til endel av de gamle sidene. Det du da sier er at det ikke er mulig og at noen tusen sider må bygges opp på nytt i wp som sider eller innlegg? Er det virkelig mulig??
 

eidono100

New Member
Jeg har endel sider som er bygget med forskjellige wysiwyg programmer. De ligger i forskjellige mapper utenfor wp-mappa og jeg skulle gjerne hatt lenker til de forskjellige slik at jeg slipper å bygge dem opp på nytt.
 

eidono100

New Member
se der ja :) er jo verd ett forsøk. Håpet var jo at alt det gamle kunne ligge som det var og bare ganske enkelt få en lenke fra wp-sidene. Det hadde jo spart mye arbeid.
 

Stoppet

Banned
Om alt er i html kan du bruke: https://htmltowordpress.io/ for å konvertere det til et theme. Men vet ikke om det løser ditt problem om du har noe av siden i wordpress allerede og bare deler i html.

Har du noen erfaringer med dette? Jeg blir alltid litt skeptisk når man må laste noe opp på nett dor så å få det tilbake. Sikkert ikke noe problem her, men jeg er livredd for ha tjenesten kan sette inn og gjemme i filene mine :eek: ........litt den paranoide typen kan du si ;)
 

eidono100

New Member
gjorde ett forsøk nå, men fikk en feilmelding som sa at det var koder som ikke kunne gjørs noe med :-( må bare prøve igjen..
 

eidono100

New Member
meget behagelig om noen kunne gjøre det ja, men så var det det med økonomien da... det er tross alt "bare " en privat side ;-)
 
Topp