Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lenker kommer inn som kommentar??

Eva

Medlem
Noe merkelig skjer...! Når jeg lager et blogginnlegg, og i dette innlegg lenker til andre av mine blogginnlegg, kommer disse inn som "ny kommentar"??? Hvordan stopper jeg det?

Og nå vi er igang med kommentarer, så vil jeg hører hvordan jeg endrer fonten i "Legg igjen en kommentar"? :)
 
Sist redigert:

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg antar du mener at de kommer inn som et tilbakeping? I såfall betyr det nok bare at det har blitt registrert en link og om du ikke vil ha dette i kommentarfeltet, går det fint ann å bare fjerne det derfra.

For å endre skrift på kommentarfeltet må du åpne filen additional.css og endre følgene:

.site-header h1, .site-header h2, .entry-header .entry-title, #reply-title {
font-family: danielregular;
}
 

Hakasu

Medlem
Vel, du slår jo av trackbacks og pingbacks da. Selv liker jeg å ha det på, da det er greit å få en varsling når noen skriver om en blogg/nettside, samt at jeg dermed gir de en link tilbake. Når man interlinker på sine egne nettsider/blogger er det derimot ganske irriterende, men det finnes sikkert en løsning for å stoppe trackbacks/pingbacks på interne linker.
 

Eva

Medlem
Takk for svar allesammen! :)

Greit nok å få beskjed, dersom andre har linket noe fra ens blogg (egne linker er der jo ingen grunn til å få bekjed om, med mindre man er veldig glemsk!), men å få det inn i kommentarer som skal godkjennes, og i tillegg få en mail om, at nå har du to kommentarer som skal godkjennes, er vel og overdrive litt. Man kunne ha fått disse beskjeder inn på en annen måte. Vel, får se om jeg kan fixe på innstillingene.
 

Eva

Medlem
Har ikke den fil du nevner der, Dag Frogner. Kan det være en annen...? Jeg har Platformpro Theme.

Maler
actions.admin.php
actions.options.php
admin.head.php
class.debug.php
class.options.metapanel.php
class.options.ui.php
class.updates.php
Kommentarer
(comments.php)
core.init.php
Bunntekst
(footer.php)
Temafunksjoner
(functions.php)
Sidetopp
(header.php)
actions.site.php
class.actions.php
class.colors.php
class.css.php
class.layout.php
class.sections.php
class.template.php
class.types.php
class.typography.php
config.options.php
config.templates.php
config.widgets.php
core.globals.php
core.init.php
library.I18n.php
library.functions.php
library.options.php
library.shortcodes.php
library.templates.php
version.php
Hovedmal
(index.php)
gallery-plcarousel.php
Feature Page Sidemal
(page.alpha.php)
Carousel Page Sidemal
(page.beta.php)
Highlight Page Sidemal
(page.delta.php)
Banner Page Sidemal
(page.epsilon.php)
Box Page Sidemal
(page.gamma.php)
Sidemal
(page.php)
init_pro.php
Søkeskjema
(searchform.php)
section.banners.php
section.breadcrumb.php
section.callout.php
section.footer_nav.php
section.highlight.php
section.news.php
section.secondnav.php
section.soapbox.php
section.twitterbar.php
Sidekolonnen
(sidebar.php)
Enkeltinnlegg
(single.php)
template.branding.php
template.content.php
template.dwidgets.php
template.postloop.php
Stiler
Stilark
(style.css)
RTL stilsett
(rtl.css)
 

Eva

Medlem
Takk Dag Frogner, men det var nå heller ikke der. Blant de 1000 ting jeg har prøvd i dag, merket jeg teksten 'Legg igjen en kommentar' og valgte "Inpiser element". Her fikk jeg så de samme opplysninger som du skrev i første innlegg. Da jeg så igjen holdt musen over feltet, kom det frem, at det var en plugin som hadde laget denne font. Plugin nå fjernet og alt er ok! Du verden så mye man egentlig lærer av å ikke kunne finne ut av noe... :D :D
 
Topp