Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Leter etter "iHerb"-ish affiliate system for WooCommerce

Storken

New Member
Hei,

Driver sakte men sikkert å knoter ferdig en nettbutikk basert på WooCommerce, enda 2-3 uker til jeg tror det blir lansering.

Tingen er, summene i nettbutikken blir ganske store. Rundt 6 til 10 tusen vil være vanlig. Det jeg vil tilby tidligere kunder er en affiliate ordning lik den iHerb bruker. I korte trekk går det ut på at kunden får 5% avslag på pris og referenten får 5% belønning. 10% total kostnad for butikken.

Produktet jeg selger er nytt på det norske markedet, så å bringe kunnskap videre gjennom å belønne gamle kunder ser jeg på som den beste løsningen.

Jeg har sjekket ut "Shareyourcart", men det er ikke helt det jeg er ute etter. Finnes det lignende system som også belønner referent? Gitt at ordremengen er lav kan jeg muligens gjøre noe av dette manuelt, men ikke alle steg.

Tips blir mottatt med takk :)
 

Storken

New Member
Jeg har egentlig planlagt å kjøpe noen utvidelser fra WooThemes, men nå snubla jeg over Andy SozotAndy Sozot

GPLV3 har jeg ikke peiling på hva er, men det er visst dette de selges under. Abbonement som koster minimalt pr måned kan også kjøpes, det frister. Kjør på, eller holde seg til WooThemes?

Affiliate Pro støtter akkurat den type referentprogram jeg vil legge inn, med kuponger, så jeg kommer til å kjøpe den.

Ps: kan man ikke redigere innlegg her på WF?
 
Topp