Link unit laster ikke. Noen som vet hvorfor?

En tråd i 'Adsense' startet av basicus, 23 Des 2013.

1. basicus

basicus SEO Eggspert

Har dette problemet på et par domener, for eksempel dette Hey Egypt! | News and stories on the go from Egypt

Linkenheten skal laste over den første annonsen rett over tittelen.

Det jeg ikke fatter, er at link enheten laster helt fint på andre domener som bruker samme mal.

Er det noe ustabilt med link enheter, eller er det bare hos oss dette skjer?

2. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

3. basicus

basicus SEO Eggspert

Hm. Sjekka på lokal maskin og en vi har i London. Laster ikke noe sted jeg kan se. Må være noe annet muffens da. Er i grunn greit. Var bare ikke sikker på om den var synlig i det hele tatt, siden jeg bare ser et hvitt område.

4. zapotek

zapotek Medlem

Lastes ikke her heller.

5. basicus

basicus SEO Eggspert

OK zapoket. Takk for at du sjekka. Må vel se litt mer på plugins og sånn da. Er sikkert et av de som delvis blokkerer async koden til Google. Tenkte ikke på det.

6. Travellingman

Travellingman Nettgrunder

Snakker du om en linkstripe type 728x15? I så fall ser jeg den ikke.

7. basicus

basicus SEO Eggspert

Det er en linkstripe på 468x15 rett over den øverste annonsen. jeg ser den laster på noen sider, og andre ikke. Har slått av alt av innstikk som kunne påvirke den, men ser fremdeles at den kommer og går.

Får sjekke med utvikleren av temaet. Er sikkert noe med at annonser kan slås på og av fra side til side.

8. Travellingman

Travellingman Nettgrunder

Ok, sjekket litt på enkeltposter og da kommer den frem. Men på noen artikler kommer hverken linkenheten eller den store annonsen opp, skal det være slik?

9. basicus

basicus SEO Eggspert

Ja. Disse artiklene kan ikke vise annonser, for sidens innhold er for voldelig. De bryter altså med reglene til Google.

Google aksepterer at vi har annonser på resten av sidene, så lenge de ikke vises på de med voldeligheter.

Del denne siden