Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Litt om meg

Drevland

Medlem
Hei alle sammen.

I mitt daglige virke er jeg universitetslektor ved NTNU og jobber med prosjekt- og prosjekteringsledelse. I den forbindelse har jeg en blogg (Frode Drevland) som jeg ikke har vært særlig flink til å oppdatere. Delvis for jeg helt har klart å finne formen og delvis fordi jeg ikke har hatt tid tid eller priortiert å skrive noe det.

Jeg driver å også å fusker litt i faget med å utvikle web-applikasjoner, men jeg holder meg til C# og .net, noe som jeg ser ikke er særlig populært blant forumets brukere.

Det som bringer meg hit til Webforumet er at jeg for tiden driver og hjelper min kone med å sette opp nettbutikken Diani.no og håper å få litt tips og råd her. Men før jeg begynner å bombardere forumet med spørsmål tenkte jeg det var greit å introdusere meg.
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til WF :)
 

Drevland

Medlem
Takker og bukker for all velkomsten.

Tonny: Jeg er nok mer her i gründerøyemed her enn for å diskutere programmering. Tenkte bare jeg skulle nevne det som jeg sysler med som er relevant for dette formuet. For å diskutere rene programmeringsspørmål er vel Stackoverflow et bedre sted, med mindre er snakk om særnorske fenomen. :)
 
Topp