Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Liv Hansen / Lille Rein / NorwegianSEO er lureri

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jeg har ikke fått mail fra Liv Hansen. Skal jeg da være fornærmet eller kanskje ta det som et tegn på at jeg gjør ting bra nok? :) Hadde jo vært trivelig med litt hjelp fra en kvinnelig SEOxpert!!
 
Jeg har ikke fått mail fra Liv Hansen. Skal jeg da være fornærmet eller kanskje ta det som et tegn på at jeg gjør ting bra nok? :) Hadde jo vært trivelig med litt hjelp fra en kvinnelig SEOxpert!!

Er redd for at du ikke ville fått noen kvinnelig hjelper.. hehe. En god grunn til at jeg liker å snakke med og møte folk i den virkelig verden :) Og ja, "hun" mener nok at du gjør ting riktig. Eller så har hun ikke hatt noen plan i det hele tatt.
 

MrOlsen

Medlem
Jippi !!!

Fikk mail fra Liv Hansen idag - kanskje ikke så imponerende i forhold til hvor lang tid det tok før jeg fikk mailen...
Men SHE is BAACK !!!!
 
Fikk senest en mail fra "Lille Rein" nå i helgen. Kan ikke forstå at det fortsatt går rundt for dem..
 

T SL

Active Member
Det er nok mange som går fem på -- husk at mange som har en bedrift på nettet ikke alltid har peiling på SEO. Mange blir nok også fristet av den lave prisen.
 
Topp