Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Logo på embalasje

amalieli

New Member
Hei

Når dere sender ut varer til kunder, har dere logoen deres på pakken?
Evnt hvor får dere tak i denne?
Har tenkt litt på å få tak i klistrelapper eller tape med logo på
Jeg kommer nok til å bruke mest A4 konvolutter, så ikke store plassen jeg trenger, men ønsker jo at logoen min skal vises ..

Hva tenker dere som har peiling om dette?
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Klarer ikke å finne det nå, men før hadde de noen veldig praktiske "merkelapper" på clas ohlson, det var vel 21 eller noe sånt på et A4-ark, bare å sette opp en kjapp mal i f.ex. indesign, photoshop eller noe liknende, smelle inn logoer+adresse e.l. i henhold til malen, og printe ut. Jeg sender ut brev relativt sjeldent, så jeg gadd ikke å kjøpe noe mer fancy enn dette, men de funka veldig bra. Spesielt hvis du da skriver dem ut på en laserprinter så det ikke flyter ut hvis det får noen regndråper på seg e.l.
 
A

aabbcc

Guest
Jeg var å hentet en pakke på kiwi (post i butikk) her om dagen, og da la jeg merke til zelando.no logoer på omtrent halvparten av alle pakkene i skapet. Så da hadde det faktisk en viss brandingeffekt på meg. Nok til at jeg husker navnet på butikken, men ikke nok til at jeg har kjøpt noe :)

aabbcc
 

ptomter

Medlem
Når jeg sender pakker med sporing så bruker jeg teip med logo, men vanlige a-post pakker/brev som er betalt med kort, sender jeg med nøytral innpakking. Dette for at det ikke skal være fristende for folk med lange fingre...som titter i postkasser, samt også jobber i ulike ledd av postsystemet.
 

cruzader

Medlem
De fleste som leverer emballasje kan levere oem teip, første norske jeg kommer på er vel rajapack.no.
Ser fra deres priser for standard pakketeip med trykk:
stoysvak-pp-tape-med-trykk.jpg

Så havner man på 2527,20kr for 72ruller med teip som er minimumsordre.

Jeg fikk en PI/quote på 3800kr inkludert frakt for 400 ruller med trykk fra kina når jeg undersøkte litt, noe som hadde sikret familien min teip i 4generasjoner fremover.

Ser også de har OL-tilbud på 24x17x5cm esker til 2,5kr stk. fristelse :)
 
Topp