Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lokaliserings tjeneste m/webside selges

grunder

Medlem
Jeg ønsker å selge en av mine websider.... Home | GMS Posisjonering. Lokalisere.no fungerer slik at man kan spore sine venner, sin familie eller hvem man ønsker ved hjelp av deres mobiltelefon (ikke GPS).

Vet det finnes flere av disse i verden, og i Norge finnes det ihvertfall noe som heter mBuddy.no. Men må si jeg syntes min side er mye eklere å bruke og mye penere å se på ;)

Jeg kan åpne websiden hvis det skulle være interessant og du ønsker å se på den, for den er mer eller mindre stengt i dag.

Den leveres med mange domener (10-20 stk) som er betalt 2 år til fremover i tid. Er ikke helt sikker på hvor mange det er eller hvor lang tid de er betalt. men jeg betalte for flere år av gangen og kjøpte endel stk. .no domene var de eneste jeg ikke betalte flere år fremover.

Før vi stengte av siden var det også flere medlemmer, som betalte medlemsavgift, som også ønsket å benytte seg av tjenesten når vi åpnet igjen.

Jeg kan være åpen for å selge hele, eller bare litt. Men jeg kan si at jeg ikke har tid til å jobbe med dette nå, for jeg holder på med et annet stort prosjekt ;)

Pris kan jeg ikke si noe om, så du kan jo komme med bud. Men kan si websiden har et godt inntekts potensial.

Er det noe du lurer på, er det bare å spørre. Jeg kan nås på Svindal@KePassa.no
 

Santo

Active Member
Hva står GMS for?

GSM (Global System for Mobile Communications) kjenner jeg forøvrig til, men ikke GMS. Eller er det bare navnet på tjenesten?
 

grunder

Medlem
Global mobile solutions

Vi startet med utviklet app`er til mobiler og sånn som hele verden kunne bruke, derfor navnet.
 

dennison

Medlem
Det bør vel opplyses om at man kun kan spore folk som har sakt seg villige til å bli sporet av personen. (?) For har du ett system som kan spore hvem som helst så kan du forvente deg noen år i buret om du blir tatt.

Utifra annonsen din på WF så kan det virke som om man kan spore hvem som helst sin mobil uten samtykke av eieren. Noe som er strengt ulovlig i Norge. Bør vel også opplyses om at man kun kan spore ca. posisjon på personer (nærmeste basestasjon) som kan variere fra ett par hundre meter til flere kilometer. Si du skal ha tak i Ola Bonden som på landet, langt vekk fra alt annet, så kan du jo ende opp med å finne posisjonen hans 10km unna der han faktisk er.

Syntes rett å slett du bør opplyse litt mer om tjenesten, lage en demo slik at evnt. interessenter som er intr. kan prøve siden med demo brukere.

Lykke til med salget!
 

grunder

Medlem
De som er interessert spør og vil få svar.

Skal jeg skrive en lang avhandlig er det ingen som gidder å lese.. Så bedre at vi heller luker ut de som ikke er interessert, så kan vi heller gå nærmener inn i detaljer da.
 
Topp