Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lover flere facebook likes

minime

Medlem
I det siste så har jeg vurdert også skaffe flere likes til en av mine facebook sider gjennom annonse på facebook.

Men så kom jeg over det her: Jeg kan gi deg 1.000 facebook likes for200 : adrianse - mikrojobb.no

Lover meg 1000 Facebook likes for 200 kroner. Hvordan i svarte er dette mulig?

Lurte på hvordan disse liksene skaffes men det ville han ikke ut med. Så lurer på om det bare er en hel haug med boter eller falske facebook profiler. Men 1000 likes er ganske mye.
 

minime

Medlem
Da setter jeg heller opp en annonse på facebook.

( Flere likere på facebook kan vel være bra det )

Regarte på at han ikke ville ut med hvordan han skaffer de, om de er norske eller ikke.
 

picxx

Well-Known Member
Flere likere er definitvt bra, men de man kjøper har 0 verdi. Det er jo ekte likere man vil ha, for det er de som vil engasjere seg, det gjør ikke de du kjøper. ;)

Kan likevel være en grei investering å bruke $2 på et par hundre UI likes (ikke $10 på 10.000) slik at folk som liker ikke føler at de er "de første" som liker siden din.
 

Travellingman

Nettgrunder
Første bud er jo att man inviterer en del av de man har på sin egen venneliste, og er det ingen eller få av de som vil like siden bør man kanskje revurdere sine planer :D
 

picxx

Well-Known Member
Første bud er jo att man inviterer en del av de man har på sin egen venneliste, og er det ingen eller få av de som vil like siden bør man kanskje revurdere sine planer :D

Nah! Jeg har mange venner som ikke absolutt ville likt en side som omhandler sigarrøykende dverger i lakkstøvler som liker analsex. Likevel ganske sikker på at noen kunne tjent penger på en slik side.
 

Erlend

Medlem
Her tar Smøla Bridgeklubb seg en pause fra bridgen med litt kortspill:
Centennial-Bridge-Club-1.jpg
 
Topp