Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ltd / Nuf registrator

kongen

kongemedlem
Noen som har registrert Ltd / Nuf her?
Hvem brukte dere for å registrere Ltd?
Priser? Oppfølging? Seriøsitet? Lettvint?

Noe spesielt man bør se etter hos tilbyder, eventuelt nødvendigheter?
 

zapotek

Medlem
Folk registerer Nuf for å slippe revisorkravet og å stille 100k egenkapital.

Det er de eneste grunnene.
 

zapotek

Medlem
Bjrl: Nuf og AS er de eneste selskapsformene hvor du ikke er personlig ansvarlig. Nuf er på en måte en billig måte å ha et AS på.
 

sKrud

Meget sliten student
Er det bare meg eller blir NUF ettersett ekstra nøye av etaten? En kompis av meg hadde et NUF med relativt stor omsettning, men et lite overskudd..de hadde bokettersyn alle kvartalene de var NUF. Til slutt byttet de til AS å har etter det ikke hatt et eneste bokettersyn...
 

R@ge

Kverulant
Jeg opprettet mitt NUF selskap gjennom NUF etablering, aksjeselskap, regnskap - FirmaHjelp NUF som jeg har vært veldig fornøyd med.

Det er ingen forskjell på et ordinært AS og et NUF i forhoold til rettigheter for bedrift og ansatte, men man skal være klar over at man i 9 av 10 tilfeller ikke vil få kreditt på et slikt selskap.

Når man ikke får kreditt må man enten betale leverandør umiddelbatr eller være kausjonist og da er man jo like langt som om man hadde et enkeltmannsforetak.

Uansett så er NUF det beste alternativet da man ikke kan forfølges privat om det går til helvete.

Koster ca. 5000 kr + mva + 2500 som er gebyret til staten.
 

StianK

Medlem
Ved enkeltmannsforetak mister en minstefradraget, dette gjelder vel ikke hvis du har en vanlig jobb(ansatt) ved siden av?
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Folk registerer Nuf for å slippe revisorkravet og å stille 100k egenkapital.

Det er de eneste grunnene.

Har mitt LTD registrert igjennom varjag.no, godt fornøyd.

En annen god grunn i tillegg til de to nevnte er at en blir oppspist i skatt hvis man tjener for godt i sitt enkeltmannsforetak..
 
Topp