Etter som jeg igår kjøpte meg konto hos hostgator, så fikk jeg mail om att jeg måtte sende en kopi av id kort, og kreditt kort for att dem skulle sette opp kontoen min?
Enten det eller ringe dem? Men det må vel være svindyrt?
Hadde det samme jeg. De har nok en grunn til det selv om jeg lurer litt hvor effektiv det blir (middle managers er oftest ikke spesielt smarte). En kjapp telefon ordnet ting (er nok bevis på at den som bestilte var menneske og faktisk hadde kredittkortet i hånda).
Er flere andre firmaer son bruker tilsvarende system. En spammer som registrerer et domene og webhotell med fake eller stjålet kredittkort ringer ikke inn for å si det slik.
Vel, da har jeg pratet med hyggelige folk "over there" konto skulle være i gang i løpet av 5-10 minutter sa hun
Men mine navnetjenere er ikke up to date ennå ser det ut til, la inn hostgator's igår, men de ser ikke ut til å bli lagret. Gjorde det på nytt i dag, men det står att det tar en arbeids dag?
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.