Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Møte i Bergen?

seastart

Medlem
Hadde det vert noe at vi her fra Webforumet kunne hatt en samling i Bergen? kanskje etter nyttår, når ting har roet seg etter julestria, og mor er i ferd med å rydde all julepynten bort. Ta noen øl/vin/brus eller whatever... hadde vert kjekt med en prat med folk med felles innteresse. må bare si med det same at pga jobben min er det ikke sikkert jeg kan stille hvis det blir noe av. i jobben min reiser jeg over hele verden på kort varsel.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Dette er søren meg ingen god idé, men er det noe særlig med medlemmer fra Bergen her på webforumet da? - Opp med hendene Bergensere.. :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Oisann.. Her har det gått litt fort i svingene ser jeg. Det jeg mente her var vel mer eller mindre ingen dårlig idé, så jeg får beklage akkurat den biten der.. :p
 

seastart

Medlem
Tenkte meg egentlig det, men det blir vel bare meg og deg he he..... som du skrev så er det kanskje ikke så mangen fra bergens området her. men hadde sikkert vert kjekt.
 

Knut

Medlem
Jeg hører til den regionen, men vet ikke om jeg vil møte noen av dere HEHE
Jo, det hadde vært hyggelig å treffes å snakke litt shit.
 

Ståle

Medlem
Hjelper ikke at de har en alright fotballag når de ikke klarer å pynte et juletre engang:p
 

Knut

Medlem
Det er godt dere BRAUTENDE bergensere holder et eget treff slik at vi andre slipper å omgås dere...... hehe.... og er redd det hadde blitt mye skryt over at BRANN endelig klarte å vinne serien etter en mannsalder.

Er ikke Bergenser, er fra Valdres. Brautende ja, men bergenser kaller du meg faen ikke!! :p
 
Topp