Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Magasin for/av bloggere

Jan W.

Medlem
Hei.

Har opprettet en tråd i forumet til Marita BloggMagasin for bloggere.
Dette er et prosjekt som drar inn andre bloggere (frivillig) i nettstedet i form av artikkelskriving. I den senere tid har dette også inkludert nettstedseiere av andre nettsteder.

Tanken var at dette var en "ny" måte å promotere andres nettsteder, via en portal for utvalgte forfattere. Hele poenget var at forfatterene skrev selv "gode" innlegg som ble postet på forsiden som en avis. Mal for utgpkt. til layout finnes her:Bergens Tidende. Dette er en pen og pyntelig utforming av et nettsted. (..i mine øyner :D)

Tanker rundt nettstedet
- Egen profilside for forfattere
- ad i egne poster
- Poster linker til profilside og Forfatterens eget nettsted
- Mulighet for posting ureg. (mod. kø)

Har som ovenfor nevnt hatt en liten diskusjon på dette i BloggerForumet, med grunnet forumets brukerskare -ønsker jeg også litt ytringer fra Webforumet's relativt store community.

Finnes det overhodet noen mulighet for å få nettstedseiere/skribenter med på dette prosjektet?


Jeg må også legge til at iveren fra min side har minket noe over den siste uka
.
 

Tonny Kluften

Administrator
Ja, en del webmastere som bør kjenne sin besøkstid her. Men det nettstedet du ønsker å lage blir i virkeligheten som hvilken som helst annen artikkeldatabase ikke sant? Skribenter legger inn artikler med linker i den hensikt å bygge linker til nettstedene sine.
Hvor mye verdi lenker fra slike nettsteder har kan diskuteres.
 

Jan W.

Medlem
Ja, en del webmastere som bør kjenne sin besøkstid her. Men det nettstedet du ønsker å lage blir i virkeligheten som hvilken som helst annen artikkeldatabase ikke sant? Skribenter legger inn artikler med linker i den hensikt å bygge linker til nettstedene sine.
Hvor mye verdi lenker fra slike nettsteder har kan diskuteres.

Yepp, men på en slik måte at Innholdet speiler forfatterens nettsted uten å nødvendigvis være identisk (phuui.. dyp så sent på kvelden :eek:)
Det jeg mener er enkelt og greit at artiklene blir postet manuelt av forfatterene. Jo flere poster, jo flere linker. Om innholdet i tillegg holder en høy kvalitet, trekker dette besøkende. Helt klart.

Som sagt i forrige post -tviler litt på dette prosjektet selv, men slik er det jo ofte :p

EDIT:
Profilsiden skal inneholde feed fra forf. nettsted.
 

picxx

Well-Known Member
Det jeg mener er enkelt og greit at artiklene blir postet manuelt av forfatterene. Jo flere poster, jo flere linker. Om innholdet i tillegg holder en høy kvalitet, trekker dette besøkende. Helt klart.

hiyaaaa!

ikke
 

zapotek

Medlem
Yepp, men på en slik måte at Innholdet speiler forfatterens nettsted uten å nødvendigvis være identisk (phuui.. dyp så sent på kvelden )
Det jeg mener er enkelt og greit at artiklene blir postet manuelt av forfatterene. Jo flere poster, jo flere linker. Om innholdet i tillegg holder en høy kvalitet, trekker dette besøkende. Helt klart.

Fortsatt en vanlig artikkeldatabase...
 

Jan W.

Medlem
Har helst lyst til å parkere denne ideen, da jeg ikke har noe tid til overs. Så døm prosjektet nedenom og hjem så jeg kan glemme det. Beste for min del ;)
 
Topp