Magasintema til WordPress

Hei!

Jeg har en del magasintemaer til WordPress liggende som jeg tidligere har benyttet. Det er synd at de bare blir liggende når noen andre kan få bruk for dem, og derfor lurer jeg på om noen kunne tenke seg å betale noen kroner for dem?

Temaene er tidligere brukt på blant annet teknonytt.com, og har tilnærmet lik funksjonalitet som det nåværende temaet.

(I første omgang selger jeg kun ett av temaene)

Følg denne lenken (http://bitnett.no/tema-til-salgs.jpg) for å se skjermdump av temaet i bruk på teknonytt.com. Bildene ble litt feil i forhold til temaet ettersom vi har byttet format siden vi brukte dette temaet.

Annonseformatene 768x150, 180x150, 468x400, 468x60 samt 300x250 støttes av temaet (ovenfor), det er dermed velegnet til kommersielt bruk.

Jeg har designet og kodet det selv, det er på norsk og ser bra ut i de fleste nettlesere.

Er du interessert kan du kontakte meg på e-post (cn[at]bitnett.no) slik at vi kan komme fram til en pris. Jeg er villig til å selge det ganske billig (selvfølgelig innenfor rimelighetens grenser). Har ikke så mye erfaring med salg av WP-temaer så jeg vil gjerne vite hva dere syns det er verdt.

Installasjon og opplæring følger med. Jeg kan også tilpasse teamet for dine behov, dessuten er jeg gjerne behjelpelig ved valg av ny logo (selv om jeg ikke er altfor flink til nettopp det).

Sjekk gjerne ut Bitnett.no og andre sider i Bitnett-nettverket, som benytter utviklede utgaver av dette temaet.

Lurer du på noe er det bare å sende meg en e-post (cn[at]bitnett.no). Jeg kan også tilby live-visning av temaet om dette er ønskelig.

-- Christofer :)

peterandrej

pensjonert moderator
synes de holder bra nivå disse temaene du lager. angående priser så er disse vanlig i "bransjen":

enkel-lisens: $99
multi-lisens (opptil fem installasjoner): $299
utvikler-lisens (gjør hva du vil): $499

prisene avviker noe alt etter hvor du ser, men dette er rimelig nære gjengs pris. Så kan du jo legge til tilleggstjenester som øker prisen (support, hjelp til installasjon, tilpasninger, etc). Husk MVA også (hvis du er mva-registrert).

Topp