Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Magento hos Domeneshop - fungerer det?

Msites Ltd

Livsnyter
Som overskriften forteller lurer jeg på om det er noen i det hele tatt som har fått Magento til å fungere hos Domeneshop!?!

Jeg har forsøkt i lang tid - og får det ikke til å fungere - det kommer alltid en eller annen feilmelding og support hos Domeneshop kan ikke svare på hva som er feil.
Og, jeg fikk påstanden om at det var flere som hadde Magento installert hos Domeneshop - men, han kunne ikke gi meg noen referanser....

Derfor spør jeg: Er det noen som har en fungerende installasjon av Magento hos Domeneshop?

Jeg er ganske fornøyd med DS ellers, men dette er frustrerende!!!
 

affi

Medlem
Vi har fått flere kunder som først prøvde å kjøre Magento hos Domeneshop inntil de måtte gi opp.

Vi hjalp den ene kunden med å få det til å kjøre, som på død og liv skulle betale lommerusk for å drive nettbutikk, men også de innså at det ikke var håp og flyttet over til oss til slutt.

Har man ikke råd til å betale 500 kroner eller mer i måneden for å drive en seriøs nettbutikk kan man like godt la vær etter min mening.
 
Sist redigert:

affi

Medlem
Msites: Vi har som nevnt fått til en vellykket installasjon av Magento hos Domeneshop for en klient, men det var så håpløs tregt at det var ubrukelig. Ergo, det fungerer men er i praksis helt ubrukelig, fordi Domeneshop dytter hundrevis av kunder inn på en og samme fysiske server.

Skal du ha en nettbutikk må det gå fort. Ventetid på mer enn maksimalt 1-2 sekunder pr klikk er kroken på døren.

Trenger du skikkelig Magento hosting er det bare å bestille:
Trollweb - Bestille nettbutikk
 

Msites Ltd

Livsnyter
@affi: jeg ba ikke om alt som ikke funker, men om noen hadde gjort noen vellykkede installasjoner. Jeg synes du virker litt vel ivrig på å selge inn ditt eget. Forståelig nok, men du er ganske dyr kontra et vanlig webhotell!

@Mr Vest: flott - jeg har rett og slett ikke kommet over den tråden tidligere, så det der var til hjelp! Takk!
 

picxx

Well-Known Member
Jeg satte opp magento på webhostingpad, en billig dritthost, og det var null problemer å kjøre plattformen der, så man trenger ikke egen magentohosting, men en bør vel kanskje sjekke om hosten takler magento (dreamhost f.eks. takler hverken magento, wpmu eller andre litt krevende skript).

Når det gjelder domeneshop har jeg aldri vært særlig begeistret for hostingløsingene de har, men de er gode på domener.(Beklager msites, ble ikke noe svar til deg dette, men bare litt generelle betraktninger)
 

Msites Ltd

Livsnyter
@Kenneth: Nå har jeg brukt DS i mange år uten noen store problemer, og det er behagelig å færrest mulige leverandører.
Det er ikke snakk om at jeg på død og liv må ha Magento hos DS! Jeg var nå ute etter om noen har noen vellykkede installasjoner der! For DS tilfredstiller kravene ifølge Magento!

@Picxx: jeg kjører faktisk Magento hos Servage og der er det heller ikke noe problem å installere.... Så for meg virker det litt merkelig at ikke en så oppegående leverandør som DS har 100% kontroll på dette....

Jeg vet at Trollweb - Profesjonelle webløsninger, Magento nettbutikk, Webhotell - Webhotell, hosting og VPS - SolidHost - Webhotell leverer hosting for Magento - men, nå var det jo ikke det jeg var ute etter i denne tråden :)
 
Topp