Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Magento - Kortbetaling NETS/DIBS - Gratis moduler

ptomter

Medlem
Jeg vil jo ikke si at denne modulen er direkte "gratis" da forutsetningen er at dere bruker forhandlerskjemaet dere har fått fra Nets, og dermed får dere hele etableringsavgiften på 100%.

Så minstepris for denne modulen blir da i realiteten kr. 2000,-
 

ptomter

Medlem
Hei

Er ikke det en etableringsavgift man må ut med samme hva?

Om du hadde gjort avtalen direkte med Nets, ville dette vært en påtvunget kostnad. En av de fordelene forhandleren har er at han kan styre denne etableringsavgiften selv. Dette med tanke på at mange bruker integrasjon mot nets som en del av en pakke når de selger en løsning kunder.

Så kan man jo si Modulen i seg selv er direkte gratis, men indirekte er den ikke det da det ligger i kortene at du må bruke deres registreringskjema for å få en lisensnøkkel.


Yngve er det noe forskjell på pakken på Addonbakery.com og linken som dere har i dokumentasjonen ?

http://dl.trollweb.no/netsnetaxept.zip
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg vil jo ikke si at denne modulen er direkte "gratis" da forutsetningen er at dere bruker forhandlerskjemaet dere har fått fra Nets, og dermed får dere hele etableringsavgiften på 100%.

Så minstepris for denne modulen blir da i realiteten kr. 2000,-

Hvis du ikke bruker denne modulen så må du kode en modul selv og da blir vel prisen kodingen + etableringsavgiften?

Men jeg får fortsatt ikke lastet den ned...
 
Sist redigert:

YngveB

Medlem
Hoi

@ptomter: Hva som må betales til NETS har vi ingen kontroll over. Ang url så er den forskjellig ja , men det har ingen betydning da det går automagisk ut hver gang det er oppdateringer.

@TorsteinO : Avtaler mot nets har vi ingen myndighet over dessverre.

@tony:Har du fått modulene ? Hvis ikke pm mail adresse så kan jeg få sendt ut dette.

Send meg en melding om dere skulle oppleve noen problemer , om ikke annet så håper jeg dere får bruk for modulene!
 

bjohed

New Member
Netsmodul hjälp

Hej Yngve, och tack för tipset.
Jag har väntat i ett år på att detta skulle fungera med min Magentoshop.Äntligen börjar det hända. Jag har laddat ner modulen och installerat den utan problem.Angett Nets lösenord och användarnamn samt fått licensnyckel av Trollweb.Flott!
Funderar nu bara över följande:
Ni skriver på er sida att det krävs vissa saker för att netsmodulen ska fungera. Ni skriver "bland annet kreves"

Jag undrar om det krävs något mer för att få modulen att fungera och i såfall vad? Jag behöver en lista på komponenter eller har ni någon skriven dokumentation?

Vid provköp i webshoppen får jag följande fel:
Unable to receive transaction key from Nets: Authentication failed (Test) MerchantId: 4******

"Hva kreves for å bruke modulen?

Alle kunder som kjører Magento i vårt Magento driftsmiljø er garantert at modulen fungerer. Kunder som kjører Magento i andre driftsmiljøer må selv sørge for at server-installasjonen har de komponentene som kreves. Blant annet kreves:

SOAP (SoapClient)
Suhosin: Økning i antall tegn i URL utifra standard-oppsettet til Suhosin "



Hei

Bruker dere Magento og ønsker integrasjon mot NETS eller Dibs?Vi i Trollweb leverer ut gratis integrasjoner/moduler. Modulene er gratis, sjekk ut følgende url for nedlasting.Free Magento addons - Magento addons from AddonBakery.com.

Ha en flott dag!

Yngve
Troll
 
Topp