Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Magic Circle - Tryller bort provisjonen!

picxx

Well-Known Member
Det blir spennende, ja. Jeg har et femsifret beløp til gode fra dem, og det er fortsatt i samme kategori i betalingsoversikten hos Tradedoubler.

Marry squatt ;)

Glad jeg kuttet dem når vi lå på kun fire siffer jeg :D
 

Ståle

Medlem
Begynner å bli en stund siden jeg lot magic circle rulle på noen av sidene, og provisjonen står fremdeles som ubetalt av kunde hos TD. Noen som har fått penger fra dem?
 

picxx

Well-Known Member
Begynner å bli en stund siden jeg lot magic circle rulle på noen av sidene, og provisjonen står fremdeles som ubetalt av kunde hos TD. Noen som har fått penger fra dem?

Nopes.

Jeg administrerer også en kunde som har hatt bra med treff hos dem, og fremdeles ikke fått noe betalt. I tellegg til at jeg ikke har fått betalt.
 

picxx

Well-Known Member
Er spent på om disse klarsynte har sett/skjønt noe vi ikke har..

Scamming har vel de fleste sett...:p.... men får jo håpe det kanskje bare er en forsinkelse..eller noe...
 

Ståle

Medlem
Kan være verdt å nevne at jeg nå har fått utbetalt penger for de klikkene jeg leverte til MC. Jeg leverte de siste klikkene i Januar, og det ser nå ut til at de blir sendt ut sammen med utbetalingen i Mai.

Flott.
 

Geir E.

Medlem
Jeg syns magic circle er genialt. Så lenge de punger ut bra for salgs er jeg fornøyd.

Dersom du ligger i "General segment : General " så syns jeg du burde vært happy med 70øre per klikk..
 

picxx

Well-Known Member
Dersom du ligger i "General segment : General " så syns jeg du burde vært happy med 70øre per klikk..

Det skal vel veldig godt gjøres å få mindre betalt for adsense annonser, så jeg ville heller anbefale adsense kontra MC.
 
TradeDoubler avslutter Magic Circle programmet

Fikk dette:
Kjære affiliate,

Vi vil herved informere deg om at vi i morgen formiddag vil avslutte programmet Magic Circle.

Bakgrunnen for dette er manglende oppfølgning fra annonsøren.


Med vennlig hilsen
TradeDoubler

Betyr dette at pengene jeg har tjent gjennom Tradedoubler via denne annonsøren ikke vil bli utbetalt?

Mest sannsynlig ja. Så i fremtiden HOLD DERE UNNA Magic Circle hvis de kontakter dere for annonsering.
 

Joakim@TD

Medlem
Dette betyr ikke at du ikke vil motta pengene du har opptjent fra Magic Circle.
Som normalt gjennomgår vi samtlige instanser for å forsikre at våre affiliates får de pengene de har tjent opp. Vi får heller ikke betalt om dere som affiliates ikke får betalt.

Det som derimot er synd, er at det ofte kan ta opp til lengre tid før det blir innbetalt til oss, så videreført til affiliates.

Men dere skal føle dere trygge på at vi gjør det vi kan for å drive disse pengene inn så kjapt som overhodet mulig.
 
Dette betyr ikke at du ikke vil motta pengene du har opptjent fra Magic Circle.
Som normalt gjennomgår vi samtlige instanser for å forsikre at våre affiliates får de pengene de har tjent opp. Vi får heller ikke betalt om dere som affiliates ikke får betalt.

Det som derimot er synd, er at det ofte kan ta opp til lengre tid før det blir innbetalt til oss, så videreført til affiliates.

Men dere skal føle dere trygge på at vi gjør det vi kan for å drive disse pengene inn så kjapt som overhodet mulig.

Vel nå skylder Magic Circle meg bare 150 kr, men av prinsipp skal jeg ha dem. Det står at pengen skulle ha vært betalt innen 30/3-09 på Tradedobuler siden min.

Uansett bra at Tradedoubler ihvertfall tar affære med useriøse firmaer som Magic Circle.
 
Topp