Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Maks MySQL MB normalt?

tom3008

Medlem
Hei :)
Jeg drifter idag endel nettsider, jeg merker at spesielt wordpressbloggen tar mye MySQL (MB)- plass. Er det noen mulighet å komprimere plassen en wordpressblogg tar. Bloggen min (med kun 150 artikler) tar ca 110 mb. Er dette normalt? Hosten min tar meget mye (110$) for å oppgradere med enda 90 mb, hvordan gjør hostgator det? Har man uendelig med msql mb plass der?

Mvh Tom
 

typisk

Utvikler
Finnes vel en plugin som fjerner unødvendig data, som kladder og revisjoner.
Ellers er 100+ MB mye tekst, så noe må du vel ha gjort. Bilder lagret i DB'n? Plugins?

110MB tekst gir vel 55 500 tettskrevne sider, som igjen gir 370 revisjoner om artiklene dine er èn A4 side. Så du redigerer visst mye :eek:
 
Sist redigert:

Nutz

Med lem
Vedder en tier på at du har brukt en plugin som logger alt av besøk og eller hendelser.
Du ser hvilke tabeller i databasen som spiser mye plass.. -Som regel har den omtrent samme navn som benyttet plugin..
Vet det er moro med statisikk, men ingen vits å lagre det lokalt dersom du likevel bruker eksten sporing..
 

tom3008

Medlem
Hm.. jeg har ikke noe slikt plugin... har disse jeg:

Advertisement Management
All in One Adsense and YPN Pro
Auto Post Thumbnail
CKEditor for WordPress
Facebook Like Thumbnail
Google Analytics Tracking Code Embeder
Velg Hal Html Widget
Magic Zoom
NextGEN Gallery
Page Lists Plus
Quick Adsense
WordPress Mobile Pack
wp-popeye
Velg WP Super Cache

Hvilken av disse er det som fucker opp alt?
 

zapotek

Medlem
Jeg er nesten bombesikker på at det er et plugin som har fylt opp databasen din. 150 artikler bruker vanligvis ikke mer enn toppen 5 MB.

Logger du deg inn på phpMyAdmin, så tipper jeg du oppdager "synderen" ganske raskt.
 
Topp