Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mammabutikken.no vurderes solgt

Jeanette

Multitasker
Jeg vurderer å selge nettbutikken min, Mammabutikken.no.

Dette er en zencart-butikk, og den har vært i drift siden oktober -08, den første tiden under domenet Hjemmemamma.com. Jeg flyttet den over på eget domene for omtrent halvannet år siden, og pusset den opp i fjor sommer med nytt design og logo.

Designet er et gratis template, som jeg selv har tweaket med ny bakgrunn, header, farger og så videre, logoen er profesjonelt laget.

Med på kjøpet følger et lager verdt ca 16 000 kr i full utpris, man kan se hva som finnes i nettbutikken (jeg har satt den i demo-mode, den har vært stengt i et par-tre dager nå). Jeg kan også lage en liste over nåværende og tidligere leverandører, samt leverandører jeg har avtaler med, men ikke har benyttet meg av.

Nettbutikken har Facebook-side, twitterkonto og nyhetsbrev (både integrert og eksternt på GetResponse). Det følger også med en wordpressblogg på domenet, for tiden under navnet "mammajournalen". All tekst på denne vil følge med, men det kan hende jeg tar bort et par private bilder fra den ved salg.

Jeg legger den ned fordi jeg er i ferd med å begynne på et par andre prosjekter i tillegg til full høyskoleutdanning og at jeg også har et barn å tenke på, så jeg må dessverre prioritere litt. Nettbutikken er det som gir meg minst frihet med tanke på at jeg må holde varelager og rekke postkontorets stengetid og sånne ting, så derfor er det den som må gå.

Jeg tenker meg at budrunden kan starte på 35 000 kroner, men jeg er mottagelig for forslag.

Har du spørsmål eller ønsker mer informasjon, kan du maile meg på post at mammabutikken.no

(Jeg vet også at en venninne av meg skal selge sitt varelager etter sin egen nettbutikk, og disse varene vil passe godt i Mammabutikken - jeg kan gi deg kontaktinformasjon dersom det er interesse for det).
 

picxx

Well-Known Member
Kanskje også greit å nevne at det følger med et aktivt affiliateprogram (hvis det gjør det da?) :)
 
Topp