Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mange sider deindeksert !!

testdriver

Ha det bra..
Mistet en boatload med sider fra indeksen i dag, og så sjekket jeg konkurrenter og andre sider jeg holder track på - samme problem!

Flere som har merket dette i dag? Hva skjer? Datasenter-problemer?
 

testdriver

Ha det bra..
Fortsatt over 1500 sider som er fjernet fra indeksen. Ikke bare jeg som har problemet.

Kan det være en slags penalty? Eller Caffeine på et vis?

Mange av undersidene hadde PR på 2-3. Det var unikt innhold på samtlige.

- Ingen av dere som har samme problem?
 

testdriver

Ha det bra..
Oppdaget akkurat at en stor, norsk nettside (PR6) har mistet rundt 800.000 sider fra indeksen!

Virkelig ingen andre med mange undersider som har merket dette? Ja/nei?
 

zapotek

Medlem
Jeg sitter ikke konstant å sjekker hvor mange sider som er indeksert på alle domenene mine, men trafikken fra søkemotorer er som vanlig -> ergo tviler på at noe hos meg er deindeksert.
 

testdriver

Ha det bra..
Ok.

Problemet her er at det er godt over halvparten av sidene som er fjernet. På den PR6-siden er det snakk om kanskje rundt 70-80% av alle sider som var indeksert. Jeg er riktignok usikker på hvorvidt de lå i primær- eller sekundærindeksen.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg tviler egentlig på at enkeltsider på et domene er de-indeksert, medmindre domenet er det.
Kan du gi ett eksempel på en side som er de-indeksert?
 

testdriver

Ha det bra..
Altså, opprettet ikke denne tråden uten grunn.. Vil dessverre ikke komme med et eksempel, men fint om flere hadde sjekket.
 

metallian

Medlem
Hvordan kan jeg sjekke dette? Ene bloggen min fikk markert mindre googletreff fra igår av, og når jeg tester litt selv er den jo "umulig" å finne på google kontra tidligere på søkeord jeg vet jeg lå høyt oppe på...
 
Topp